Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kun kävin töissä niin menin 7.00 töihin. :D
Jotkut jaksaa tuommoista rytmiä.
Jos mä herään liian aikaisin niin mulla on tunne-elämä jumissa ja ranteet auki -fiilis (noh vähän liioittelen mut silti :D), kiukkuan miehelle ja muksuille, pientä adhd-sählinkiä pukkaa jne.

Monesta vähän nukkuneesta taasen ei huomaa mitään eroa toiminnassa ja sosialisoinnissa. Ne suunnilleen tekee jatkuvista 5 h yöunista huolimatta miljardikaupat ja ystävystyy jonkun Sauli Niinistön kanssa samana päivänä. :unsure:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Jotkut jaksaa tuommoista rytmiä.
Jos mä herään liian aikaisin niin mulla on tunne-elämä jumissa ja ranteet auki -fiilis (noh vähän liioittelen mut silti ), kiukkuan miehelle ja muksuille, pientä adhd-sählinkiä pukkaa jne.

Monesta vähän nukkuneesta taasen ei huomaa mitään eroa toiminnassa ja sosialisoinnissa. Ne suunnilleen tekee jatkuvista 5 h yöunista huolimatta miljardikaupat ja ystävystyy jonkun Sauli Niinistön kanssa samana päivänä.
Pitää mennä aikaisin nukkumaan. Työn takia tein tuota aikaa. Parempi sekin kuin iltavuoro. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja r0s
r0s
Pitää mennä aikaisin nukkumaan. Työn takia tein tuota aikaa. Parempi sekin kuin iltavuoro.

Silloin ku olin nuori ja sinkku, niin mietin, että eikö ois järkevää jakaa vuorot niin että kukin valitsee kaksi mieluisaa. Ilta ja yö sopivat jotenkuten yhteen, samoin aamu ja ilta tai yö ja aamu mutta ne kaikki vuoronperään ovat yhtä helvettiä.

Eli mä olisin mieluusti tehnyt iltaa ja yötä. Perheen perustamisen jälkeen se taas on hankalaa ellei jopa mahdotonta.
 
Silloin ku olin nuori ja sinkku, niin mietin, että eikö ois järkevää jakaa vuorot niin että kukin valitsee kaksi mieluisaa. Ilta ja yö sopivat jotenkuten yhteen, samoin aamu ja ilta tai yö ja aamu mutta ne kaikki vuoronperään ovat yhtä helvettiä.

Eli mä olisin mieluusti tehnyt iltaa ja yötä. Perheen perustamisen jälkeen se taas on hankalaa ellei jopa mahdotonta.
Niinpä.
Mä oon aina ihmetelly vakiyökköjä. Oon joskus tehny nuorena yhdessä paikassa pelkkää yövuoroa ja jestas kun maailma alkoi näyttää omituiselta. :eek:
Aina kun muut aloittaa päivänsä niin yökkö menee nukkumaan. Ja kun muut pääsee unille niin ala valvoa. Mut jotkut oikein tykkää tuommoisesta - ja onhan niissä yötyölisätkin.

Melkein niinku koronalepakon vuorokausirytmi!
 
Mut jotenki mua pännii olla väsynyt. Mulle jokainen päivä on lahja, tai aamulla tuntuu että tänään on mahdollisuuksia vaikka mihin. Blanko paperi, en ole vielä sössiny sitä. :D

Väsyneenä jokainen päivä on kuin turha päivä. Sitä räpeltää jotakin mut ei pysty kunnolla mihinkään.
Usein semmosen päivän jälkeen totean vaan "ei auta kuin mennä nukkumaan". :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä