Mä olen ruvennut heräämään 5.00 jälkeen. Sitten jatkanut unta n. 30-60 min. 5.30 herätystä ei ole ollut yli vuoteen.*se kun muksut ja itse on jättäneet kännykän herätyskelloihin arkiaamujen herätykset, vaikka nyt on vapaapäivä*
Nää on taas näköjään niitä öitä, kun melatoniinikaan ei auta...
Täälläpäin putoilisi päitä jos mä heräisin aina klo 5 tai 6.Mä olen ruvennut heräämään 5.00 jälkeen. Sitten jatkanut unta n. 30-60 min. 5.30 herätystä ei ole ollut yli vuoteen.
Kun kävin töissä niin menin 7.00 töihin.Täälläpäin putoilisi päitä jos mä heräisin aina klo 5 tai 6.
Jotkut jaksaa tuommoista rytmiä.Kun kävin töissä niin menin 7.00 töihin.
Pitää mennä aikaisin nukkumaan. Työn takia tein tuota aikaa. Parempi sekin kuin iltavuoro.Jotkut jaksaa tuommoista rytmiä.
Jos mä herään liian aikaisin niin mulla on tunne-elämä jumissa ja ranteet auki -fiilis (noh vähän liioittelen mut silti ), kiukkuan miehelle ja muksuille, pientä adhd-sählinkiä pukkaa jne.
Monesta vähän nukkuneesta taasen ei huomaa mitään eroa toiminnassa ja sosialisoinnissa. Ne suunnilleen tekee jatkuvista 5 h yöunista huolimatta miljardikaupat ja ystävystyy jonkun Sauli Niinistön kanssa samana päivänä.
Pitää mennä aikaisin nukkumaan. Työn takia tein tuota aikaa. Parempi sekin kuin iltavuoro.
Niin ja kuitenki aamupäivällä on työteho paras.Pitää mennä aikaisin nukkumaan. Työn takia tein tuota aikaa. Parempi sekin kuin iltavuoro.
On sillä puolensa.Itseasiassa on kiva herätä tositosi varhain, ku sit muokkuu ekat neljä tuntia työmaalla ennenko herää kunnolla ja sit päivä onkin jo puolessa.
Niinpä.Silloin ku olin nuori ja sinkku, niin mietin, että eikö ois järkevää jakaa vuorot niin että kukin valitsee kaksi mieluisaa. Ilta ja yö sopivat jotenkuten yhteen, samoin aamu ja ilta tai yö ja aamu mutta ne kaikki vuoronperään ovat yhtä helvettiä.
Eli mä olisin mieluusti tehnyt iltaa ja yötä. Perheen perustamisen jälkeen se taas on hankalaa ellei jopa mahdotonta.
Mä luin ensin että "kyllästynyt".Mie oon nyt niin tykästynyt itetehtyyn maustamattomaan jogurttiin,etten osta itelleni jogurttia kaupasta kun vaan pienen purkillisen siemenjogurtiksi. Paaaaljon parempaa jogurttia eikä lisäaineita tai muuta roskaa
Eilen keräsin nokkosia. Nyt nokkoslettuja. Saa nähdä miten näpit kärtsähtää kun alan käsitellä niitä.
Otan sen aina tuntii ennen nukkua, silleen mua neuvottiin..mutta nyt ei ollut mtn apua ja tätä ennen otin sen viimeks aika monta päivää sittenMä taas heräsin klo 4 eikä uni tuu...
Monenko aikaan otit melatoniinin? Se pitäis kuulemma ottaa 21-22.30. Klo 23 jälkeen otettuna siinä ei oo niin tehoja.
Okei. Just kerkis tuo sun vinkki ajoissa, ennenku hommasin näppeihini vesikellot.Kiehauta ne ja perkaa sit vasta varret pois niin et polta.
Juu ei se montaa päivää ennen otettuna enää tehoa.Otan sen aina tuntii ennen nukkua, silleen mua neuvottiin..mutta nyt ei ollut mtn apua ja tätä ennen otin sen viimeks aika monta päivää sitten
Olen tehnyt ittelleni ton monta kertaa ja sitten vasta viime hetkellä tajunnut, että mulla on vapaata...*se kun muksut ja itse on jättäneet kännykän herätyskelloihin arkiaamujen herätykset, vaikka nyt on vapaapäivä*