Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei se oo mollaamista jollei tykkää samasta kahvista:) Mä tykkäsin joskus mut närästyksen takia jouduin opetteleen tummapaahtoiseen ja nyt ei litkut enää maistu:unsure:
Tosin kyläillessä tietenkin kohteliaasti juon koko kupin enkä kerro totuuksiani:D
Niin, mutta on niissä valtava hintaerokin, mut makuero on myös. Vettähän voi lisätä kans siihen kahviin, mut ei makua. Meillä käytetään luomuMundoa, vaikka onkin kalliimpa kuin moni muu. Sitä vaan laitetaan vähemmän enkä edes tiedä, mikä paahtoaste sillä on:D
 
meille tarttis perustaa tukiryhmä ja auttava puhelin
Juu noi hippikahvien juojat on käyneet röyhkeiksi.
Mä voin perustaa teille semmosen, juodaan siellä juhlamokkaa(tummalla paahdolla) ja syödään juhlavehnäskorvapuusteja, echo voi leipoo ne. Puhelin numeronikin melkein voisin luovuttaa, tosin mä en vastaa outoihin numeroihin niin ehkä parempi että vaihdatte numeroita ja soittelette toisillenne(y)

Eikö kuulostaiskin hyvältä?:)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mä voin perustaa teille semmosen, juodaan siellä juhlamokkaa(tummalla paahdolla) ja syödään juhlavehnäskorvapuusteja, echo voi leipoo ne. Puhelin numeronikin melkein voisin luovuttaa, tosin mä en vastaa outoihin numeroihin niin ehkä parempi että vaihdatte numeroita ja soittelette toisillenne(y)

Eikö kuulostaiskin hyvältä?:)
kyllä kai ton Echon pullia vois olla hyvinkin kiva päästä tutkimaan
 
Mä voin perustaa teille semmosen, juodaan siellä juhlamokkaa(tummalla paahdolla) ja syödään juhlavehnäskorvapuusteja, echo voi leipoo ne. Puhelin numeronikin melkein voisin luovuttaa, tosin mä en vastaa outoihin numeroihin niin ehkä parempi että vaihdatte numeroita ja soittelette toisillenne(y)

Eikö kuulostaiskin hyvältä?:)
Noku emmä siihe kerhoon tulis jos siellä ujutettais salakavalasti mulle tummapaahtoa. :cautious: Ei pullakaan pelastais sitä.

Itse asiassa voishan niitä hippikahvimerkkejä kokeilla vaalealla paahdolla, mut löytyykö niitä?
 
Heh, olen Heluna, Ankkalinnan nainen-testin mukaan. :D
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/olennaiset/kaak-erehtymaton-testi-paljastaa-kuka-ankkalinnan-voimanainen?utm_medium=referral&utm_content=sls-promobox&utm_source=is.fi&utm_campaign=tf-menaiset

Eka lause ainaki pitää paikkansa.

Olet Heluna!

Sinulla on selkeät mielipiteet ja tykkäät kertoilla niitä. Tiedät, miten asiat pitäisi hoitaa, ja tumpelot ympärilläsi eivät tiedä => ohjeistustasi tarvitaan. Perusluonteesi on iloinen ja askelluksesi joutuisaa. Olet elämässäsi eniten kiinnostunut kotitalousaskareista, mutta on sinulla ammatillistakin kunnianhimoa: sinut on nähty ainakin toimittajan hommissa.


Vapaa-aikanasi käyt kaupunginteatterissa ja kirjamessuilla. Olet ehkä juuri niitä naisia, jotka pitävät koko kulttuurialaa pystyssä!
 
Noku emmä siihe kerhoon tulis jos siellä ujutettais salakavalasti mulle tummapaahtoa. :cautious: Ei pullakaan pelastais sitä.

Itse asiassa voishan niitä hippikahvimerkkejä kokeilla vaalealla paahdolla, mut löytyykö niitä?
En muista mikä paahtoaste oli mut esimerkiks se pauligin New york kahvi oli lempeä. Onhan niitä vaikka mitä eriasteisilla paahdoilla. Rohkeesti testaileen vaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Heh, olen Heluna, Ankkalinnan nainen-testin mukaan. :D
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/olennaiset/kaak-erehtymaton-testi-paljastaa-kuka-ankkalinnan-voimanainen?utm_medium=referral&utm_content=sls-promobox&utm_source=is.fi&utm_campaign=tf-menaiset

Eka lause ainaki pitää paikkansa.

Olet Heluna!

Sinulla on selkeät mielipiteet ja tykkäät kertoilla niitä. Tiedät, miten asiat pitäisi hoitaa, ja tumpelot ympärilläsi eivät tiedä => ohjeistustasi tarvitaan. Perusluonteesi on iloinen ja askelluksesi joutuisaa. Olet elämässäsi eniten kiinnostunut kotitalousaskareista, mutta on sinulla ammatillistakin kunnianhimoa: sinut on nähty ainakin toimittajan hommissa.


Vapaa-aikanasi käyt kaupunginteatterissa ja kirjamessuilla. Olet ehkä juuri niitä naisia, jotka pitävät koko kulttuurialaa pystyssä!
Mä tykkäisin olla Iines, mut kai se vaikutti tulokseen kun en seurustele rentun kanssa enkä huido käsilaukulla.
 
vierailija
Mulle tuli testistä Kultu Kimallus

Olet Kultu Kimallus!

Olet ovela ja yritteliäs bisnesnainen, jota ei motivoi niinkään rakkaus kuin raha. Silti juuri sinua vanhat heilasi muistelevat kyynelsilmin elämänsä rakkautena. Olet kerrassaan lumoava.


Sinulla on omanarvontuntoa ja loistava ajoitus. Kateelliset saattavat panetella selän takana, mutta mitä väliä! Eivät ne kuitenkaan uskalla suoraan sanoa mitään.
 

Yhteistyössä