Et sä miehiä tarkista vaan...mä oon muuten lähdössä vennäälle parin viikon päästä tarkistamaan, pitääkö ekkon teoria paikkaasa
Et sä miehiä tarkista vaan...mä oon muuten lähdössä vennäälle parin viikon päästä tarkistamaan, pitääkö ekkon teoria paikkaasa
Mistä sitä tietää onko ne miehiä vai naisia. Ne on kaikki saman näköisiä.Et sä miehiä tarkista vaan...
Nyt alkaa tulla huolestuttavaa tajunnanvirtaa...munhan piti siivota...noo, kahvia ensin.
Hyih, onneksi ei maistu eikä noita osteta.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006212340.html?
Tätä kananugetit oikeasti sisältävät – mukana verisuonia ja hermokudosta
Todella. Mua ei tumma närästytä lainkas niinko herkullinen vaalea.Niin ja tosiaan tummapaahtoinen kahvi on vatsalle hellempi kuin vaalea,sisältää vähemmän happokkuutta.
Mun korvaan kuulostaa aikalailla taivaalliselta illalta..Kotona. Ja käytiin jo pikku lenkilläkin.
Huomenna vapaata ja illan evästyksenä punkkua italiasta, valkohomejuustoa sekä suomalaisia mansikoita. Niijuu ja Viikinkejä toki myös töllöttimestä.
Mustikkakiisseli ja riisipuuro on parastaPäivän menyy niinkin gourmeellinen kuin riisipuuroa
Mie luulin että nyt mennään kohti kipakoita kommentteja että vois nyt oikeesti satsata ja sijottaa kasvaviin nuoriin tjn...mutta tuo yks hujoppi tulikin aivan silmät tuikkien viereeni hihkumaan että "JEEE!! Riisipuuroa!! Nyt on hyvvee tiedossa!!"
Sitä saapi syyä tahtoessaan voisilmällä. Tai omppuhillolla. Tai kanelisokerilla. Tai vadelmamehukeitolla. Ihan miten haluaa
Proteiinipitoisesta ruoasta lähtee nälkä eikä tarvitse syödä heti uudestaan*löytää itsensä paistamasta lisää jauhelihaa, kun tuolle petolaumalle ei riitä hernekeiton lihapitoisuus*
Juu, kyl mä uskon että tuosta ruuasta silti tuli terveellistä.Proteiinipitoisesta ruoasta lähtee nälkä eikä tarvitse syödä heti uudestaan
Kuulostaa ihanaltaKotona. Ja käytiin jo pikku lenkilläkin.
Huomenna vapaata ja illan evästyksenä punkkua italiasta, valkohomejuustoa sekä suomalaisia mansikoita. Niijuu ja Viikinkejä toki myös töllöttimestä.
Maistuu se tuokin hyvältäMustikkakiisseli ja riisipuuro on parasta
Riisipuuro + muut puurot on hyviäPäivän menyy niinkin gourmeellinen kuin riisipuuroa
Mie luulin että nyt mennään kohti kipakoita kommentteja että vois nyt oikeesti satsata ja sijottaa kasvaviin nuoriin tjn...mutta tuo yks hujoppi tulikin aivan silmät tuikkien viereeni hihkumaan että "JEEE!! Riisipuuroa!! Nyt on hyvvee tiedossa!!"
Sitä saapi syyä tahtoessaan voisilmällä. Tai omppuhillolla. Tai kanelisokerilla. Tai vadelmamehukeitolla. Ihan miten haluaa
Kyllä niillä nälkä lähtee karuksiinRiisipuuro + muut puurot on hyviä
Mitäs napsit tähtäimees?meillä on tänään ns. ilmasta ruokaa eli tiistaina ampumiani lintuja
Dieselin ja mehtyyvehkeiden hintaa ei huomioida koska harrastus