Ei pokerissa ala väsyttääPelataan mieluummin pokeria
Ei pokerissa ala väsyttääPelataan mieluummin pokeria
Omaha hi/lo. Sitä joskus pelailen netissä ja rentoudun.Pelataan mieluummin pokeria
yyyyhhhyyyyhhhyyyyPistetään vähän nollakolaa antamaan väriä
Tuo on minunkin probleemaniMulla on ongelmana että illalla ei nukuta ja aamulla ei meinaa herätä
No mikäs peli toi sitte on?Omaha hi/lo
Loistava ajatusyyyyhhhyyyyhhhyyyy
Pelataan mieluummin pokeria isolla porukalla ja viedään echolta hänen omaisuus, eli pussillinen suolapähkinöitä ja muutama pulla
KamalaaMulla on ongelmana että illalla juon hilpeänä kaljaa ja aamulla oon kalpeana hiljaa
Kuulostaapa tutultaMulla on ongelmana että illalla ei nukuta ja aamulla ei meinaa herätä
yyyyhhhyyyyhhhyyyy
Pelataan mieluummin pokeria isolla porukalla ja viedään echolta hänen omaisuus, eli pussillinen suolapähkinöitä ja muutama pulla
Peli, josta voittaa vähän rahnaa, kun sen hallitsee. Menee tosin 3-6h, jotta pääsee rahoilleNo mikäs peli toi sitte on?
Jaa hä?Omaha hi/lo. Sitä joskus pelailen netissä ja rentoudun.
Ootko ite voittanut siitä?Peli, josta voittaa vähän rahnaa, kun sen hallitsee. Menee tosin 3-6h, jotta pääsee rahoille
Emmä niitä sulta malta viedä, näytät niin söötiltä kun juoksentelet siellä kesäöisin punkkeja ja kiikareilla kyttääviä pervoja pakoon
On mulla perämettää, anteeks yks koivikko.
Johan siinä tarkkaavaisuus herpaantuis.Peli, josta voittaa vähän rahnaa, kun sen hallitsee. Menee tosin 3-6h, jotta pääsee rahoille
jaah meinaat laittaa echon nakuilemaanyyyyhhhyyyyhhhyyyy
Pelataan mieluummin räsypokkaa isolla porukalla ja viedään echolta hänen omaisuus, eli pussillinen suolapähkinöitä ja muutama pulla ja vaatteet
En niin paljoa, että kannattaisi tuöy lopettaa, mutta kyllä siitä vuodessa joululahjarahat tienaa. Se on enemmän ajanviettoa (tuhlausta)Ootko ite voittanut siitä?
Onneks mun aika ei riitä moisiinEn niin paljoa, että kannattaisi tuöy lopettaa, mutta kyllä siitä vuodessa joululahjarahat tienaa. Se on enemmän ajanviettoa (tuhlausta)
Emmä niitä miehiä sulta malta viedä, näytät niin söötiltä kun juoksentelet miehiä pakoon kesäöisin
No nimenomaan tuokin vielä
Juu, on niissä sisäänostot. Olet varmaan joskus testannut texas holdemia? Tämä on samankaltaista.Onneks mun aika ei riitä moisiin
Joutuuko siinä kuitenkin myös maksaan pelistä?
Ähh, eksyin naapurin harvennushakkuulle.
Nyt en osaa takas...
Texas holdem on ainakin tosi kivaa (vaikka ihan paska siinä olinkin)Juu, on niissä sisäänostot. Olet varmaan joskus testannut texas holdemia? Tämä on samankaltaista.