no prkl mikä ettei, Echolla kuuluu olevan erikoisen isot ja hyvät munkit
Mun munkkerot on valtiosalaisuus.
no prkl mikä ettei, Echolla kuuluu olevan erikoisen isot ja hyvät munkit
Eipä kuulu olevan, krutkin tiesi jo niistä.
Mun munkkerot on valtiosalaisuus.
Se näyttää päivä päivältä enemmän mun mummolta.on tosiaan hassun näkönen pallinaama tuo valtsu
En mä nyt valita...venäläiset vaan on kaikki samannäkösiä.Aina jotain itkemistä. Venäläiset, vanhukset, värilliset, toisinajattelevat...
Putin-mummo ei päästäny helpolla, oli kauhee natisija (hmm, geenit kasautuneet mulle)?ollappa vielä niin nuori että olis mummo tai pappa hengissä
Kun on yhden nähnyt niin on nähnyt kaikki. Niinkö?En mä nyt valita...venäläiset vaan on kaikki samannäkösiä.
Oommä nähny useemman ku yhen.Ainaki 2. Jopa 3.Kun on yhden nähnyt niin on nähnyt kaikki. Niinkö?
Mitä niitä useampaa tarttee nähdä, jos kaikki ovat saman näköisiä!Oommä nähny useemman ku yhen.Ainaki 2. Jopa 3.
Totta! Kopiokone vaan käyny kun ne on lisääntyny.Mitä niitä useampaa tarttee nähdä, jos kaikki ovat saman näköisiä!
Mitenkähän ne edes tuntee itsensä peilistä?
Mutta mä voin kuvitella tuon johonki vaikka venäläiseen kylään tai Moskovan esikaupunkiin öö 60-luvulla ja nuoret naiset on ollu ihan kuumana kun Vallu on kääriny pakkasessa kylmillä, luisevilla sormillaan sätkän jostain slobo-puruista/tummapaahdetusta kahvista ja hymyilly ja tarjonnu vodkaa...sit ne on menny salaa kuksimaan sisätiloihin jonkun seinäryijyn alle, samovaari höyrynny keittiössä...Kävin joskus Venäjällä ja tämmösiä putineita mahtui 15 tusinaan. Kaikki oli tännäkösiä.
(Toinen muunnos venäläisestä on matalaotsainen, ruskeatukkainen karhu, pään muoto kärjellään seisova kolmio)
Valtsu siis nuorena:
No mitäs mun pitäis alkaa kehua? Anna aihe.Echo, oletko koskaan ajatellut, että voisit käyttää nokkeluutesi johonkin positiiviseen, rakentavaan?
Älä suutu, jos et osaa vastata
Mulle tuli myös Kultu.Mulle tuli testistä Kultu Kimallus
Olet Kultu Kimallus!
Olet ovela ja yritteliäs bisnesnainen, jota ei motivoi niinkään rakkaus kuin raha. Silti juuri sinua vanhat heilasi muistelevat kyynelsilmin elämänsä rakkautena. Olet kerrassaan lumoava.
Sinulla on omanarvontuntoa ja loistava ajoitus. Kateelliset saattavat panetella selän takana, mutta mitä väliä! Eivät ne kuitenkaan uskalla suoraan sanoa mitään.
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006212340.html?
Tätä kananugetit oikeasti sisältävät – mukana verisuonia ja hermokudosta