Mä en ole oikein ikinä ostanut valmislihapullia, eli en oikein tiiä mikä niistä olis syötävänä hyvä etteivät maistu liian teolliselle
Eiku teet ite pikalihapullia. Vartissa valmista.
Mä en ole oikein ikinä ostanut valmislihapullia, eli en oikein tiiä mikä niistä olis syötävänä hyvä etteivät maistu liian teolliselle
mistä tiesit?ruutiksella on vain pilllu mielessä.
Mä tiiän sut.mistä tiesit?
Se on jotenkin sen muotoistaTaidat nähdä vain mitä haluat nähdä
Kokkikartanolla on ihan hyviä kun ne tekevät ne Snellmannin lihaan eikä siinä ole fosfaatteja eikä eläimet syö muuntogeenistä ruokaa.Hauduta kaalia kermassa tai hapankermassa (osta siis se mikä on päiväyksen vuoksi alennuksessa) ja lisukkeeksi vaikka pikalihapullia.
Omaan pilluusko vertasit?Se on jotenkin sen muotoista
En, vaan sun. Näyttää yhtä pilaantuneilta molemmatOmaan pilluusko vertasit?
Oot nähny näkyjä.En, vaan sun. Näyttää yhtä pilaantuneilta molemmat
NöööyyyyyOot nähny näkyjä.
ei pillu näkösä eikä viina makusa takia kiinnosta
puhuttiin pillusta niin palstanpäiviräsänen tuli paikalle... muka valittamaan kahvista....Marmattaa...rutisee....vinkuu...tuottaa ei-vihapuhetta mut harmituspuhetta....
Miks joku kärtsähtäneen makuinen tumma paahto -kahvi on muka aidomman makuista kuin vaaleapaahtoinen Juhla Mogga?
"Siinä on aromia".
Niin on joo, mut se on joidenki mustaks poltettujen kalsarien aromi. Kärtsähtänyt.
Ihan kuin ei ois kahvifani ollenkaan tai ois joku ihan ei-vakavasti-otettava-kahvinjuoja jos juo vaaleeta paahtoa.
Täh, mulla oli kiireinen päivä ja luin viestit vasta puolenyön aikaan. Sitä ennen tää ketju oli ollu hiljasena jo toista tuntia, joten en todellakaa keskeyttäny mitään.puhuttiin pillusta niin palstanpäiviräsänen tuli paikalle... muka valittamaan kahvista
Täh, mulla oli kiireinen päivä ja luin viestit vasta puolenyön aikaan. Sitä ennen tää ketju oli ollu hiljasena jo toista tuntia, joten en todellakaa keskeyttäny mitään.
Sä voit edelleen puhua vaikka rämemajavatarhasta, mut mä puhun kahvista.
Ei kärtsähtäneen makuinen olekkaan hyvää Niitäkin löytyy vaikka kuinka. Jos mä haluun vähän vaaleampaa niin esim.pauligin new york on myös hyvää, mut juhlamokka.... Meni aamu"kahvista" puolet viemäriin, ja iltapäivän "kahvin" aikaansaama närästys nosti oksut kurkkuun taas piitkästä aikaa. Eli edes mun vatsa ei kestä tuota....Marmattaa...rutisee....vinkuu...tuottaa ei-vihapuhetta mut harmituspuhetta....
Miks joku kärtsähtäneen makuinen tumma paahto -kahvi on muka aidomman makuista kuin vaaleapaahtoinen Juhla Mogga?
"Siinä on aromia".
Niin on joo, mut se on joidenki mustaks poltettujen kalsarien aromi. Kärtsähtänyt.
Ihan kuin ei ois kahvifani ollenkaan tai ois joku ihan ei-vakavasti-otettava-kahvinjuoja jos juo vaaleeta paahtoa.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4676710/HS+Oikeusasiamies+moittii+LounaisSuomen+poliisilaitosta+juttujen+tutkinnan+keskeytyksistamiten minusta tuntuu että meitä tuulipuku/juhlamokka -kansaa on alettu mollaamaan ja meidän ihmisarvomme koetetaan kiistää
mikäs se Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen numero olikaan
Maldonia koskaan maistanut?....Marmattaa...rutisee....vinkuu...tuottaa ei-vihapuhetta mut harmituspuhetta....
"Siinä on aromia".
Sitä ei laiteta kahviin, mutta siihen "kastettavaan" useinkin, koska se on suolaa. "Kastakaa!", sanoo vanha kansa vieläkin ja se leetaviipale piti kastaa kahvissa. Mutta kun kahvin nauttii kahvina, on hyvä laittaa siihen luomutäysmaitoa neutralisoimaan niitä happoja. Syanidisuola taas pilaisi senkin - siinä leivonnaisessa. Jos et maista eroa, on kumma juttuMaldonia koskaan maistanut?
Ei se oo mollaamista jollei tykkää samasta kahvista Mä tykkäsin joskus mut närästyksen takia jouduin opetteleen tummapaahtoiseen ja nyt ei litkut enää maistumiten minusta tuntuu että meitä tuulipuku/juhlamokka -kansaa on alettu mollaamaan ja meidän ihmisarvomme koetetaan kiistää
mikäs se Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen numero olikaan
saat toki tykätä vaikka tervasta mutta ei tarttis syyllistää meitä litkumman kaffeen juojiaEi se oo mollaamista jollei tykkää samasta kahvista Mä tykkäsin joskus mut närästyksen takia jouduin opetteleen tummapaahtoiseen ja nyt ei litkut enää maistu
Tosin kyläillessä tietenkin kohteliaasti juon koko kupin enkä kerro totuuksiani