Mäkin uhriudun täällä paraikaa.miten minusta tuntuu että meitä tuulipuku/juhlamokka -kansaa on alettu mollaamaan ja meidän ihmisarvomme koetetaan kiistää
mikäs se Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen numero olikaan
Mäkin uhriudun täällä paraikaa.miten minusta tuntuu että meitä tuulipuku/juhlamokka -kansaa on alettu mollaamaan ja meidän ihmisarvomme koetetaan kiistää
mikäs se Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimen numero olikaan
meille tarttis perustaa tukiryhmä ja auttava puhelinMäkin uhriudun täällä paraikaa.
Juu noi hippikahvien juojat on käyneet röyhkeiksi.meille tarttis perustaa tukiryhmä ja auttava puhelin
Niin, mutta on niissä valtava hintaerokin, mut makuero on myös. Vettähän voi lisätä kans siihen kahviin, mut ei makua. Meillä käytetään luomuMundoa, vaikka onkin kalliimpa kuin moni muu. Sitä vaan laitetaan vähemmän enkä edes tiedä, mikä paahtoaste sillä onEi se oo mollaamista jollei tykkää samasta kahvista Mä tykkäsin joskus mut närästyksen takia jouduin opetteleen tummapaahtoiseen ja nyt ei litkut enää maistu
Tosin kyläillessä tietenkin kohteliaasti juon koko kupin enkä kerro totuuksiani
meille tarttis perustaa tukiryhmä ja auttava puhelin
Mä voin perustaa teille semmosen, juodaan siellä juhlamokkaa(tummalla paahdolla) ja syödään juhlavehnäskorvapuusteja, echo voi leipoo ne. Puhelin numeronikin melkein voisin luovuttaa, tosin mä en vastaa outoihin numeroihin niin ehkä parempi että vaihdatte numeroita ja soittelette toisillenneJuu noi hippikahvien juojat on käyneet röyhkeiksi.
Niin ja mä en oo syyllistänyt muuta kuin miestäni siitä että meni mokoman ostamaansaat toki tykätä vaikka tervasta mutta ei tarttis syyllistää meitä litkumman kaffeen juojia
kyllä kai ton Echon pullia vois olla hyvinkin kiva päästä tutkimaanMä voin perustaa teille semmosen, juodaan siellä juhlamokkaa(tummalla paahdolla) ja syödään juhlavehnäskorvapuusteja, echo voi leipoo ne. Puhelin numeronikin melkein voisin luovuttaa, tosin mä en vastaa outoihin numeroihin niin ehkä parempi että vaihdatte numeroita ja soittelette toisillenne
Eikö kuulostaiskin hyvältä?
Noku emmä siihe kerhoon tulis jos siellä ujutettais salakavalasti mulle tummapaahtoa. Ei pullakaan pelastais sitä.Mä voin perustaa teille semmosen, juodaan siellä juhlamokkaa(tummalla paahdolla) ja syödään juhlavehnäskorvapuusteja, echo voi leipoo ne. Puhelin numeronikin melkein voisin luovuttaa, tosin mä en vastaa outoihin numeroihin niin ehkä parempi että vaihdatte numeroita ja soittelette toisillenne
Eikö kuulostaiskin hyvältä?
Kyllä teet niin.Niin ja mä en oo syyllistänyt muuta kuin miestäni siitä että meni mokoman ostamaan
Terva on muuten ihanan tuoksusta
taitaapi kuule kaikki hippikaffeet olla poltetuista pöönistä keitettyjäNoku emmä siihe kerhoon tulis jos siellä ujutettais salakavalasti mulle tummapaahtoa. Ei pullakaan pelastais sitä.
Itse asiassa voishan niitä hippikahvimerkkejä kokeilla vaalealla paahdolla, mut löytyykö niitä?
En muista mikä paahtoaste oli mut esimerkiks se pauligin New york kahvi oli lempeä. Onhan niitä vaikka mitä eriasteisilla paahdoilla. Rohkeesti testaileen vaanNoku emmä siihe kerhoon tulis jos siellä ujutettais salakavalasti mulle tummapaahtoa. Ei pullakaan pelastais sitä.
Itse asiassa voishan niitä hippikahvimerkkejä kokeilla vaalealla paahdolla, mut löytyykö niitä?
Kyllä on ollu joskus etelänmatkoilla kärvistelemistä kahvin kans.taitaapi kuule kaikki hippikaffeet olla poltetuista pöönistä keitettyjä
no niimpä, ulkomailla kannattaaki vetää teetäKyllä on ollu joskus etelänmatkoilla kärvistelemistä kahvin kans.
Kauniit maisemat, aurinko, meri, kiva kahvila - ja sit on kaadettu jotain tupakantumppiseosta kuppiin.
Onneks yhdellä reissulla oli huoneistohotelli nii sai viedä Suomesta kahvit.
Mä tykkäisin olla Iines, mut kai se vaikutti tulokseen kun en seurustele rentun kanssa enkä huido käsilaukulla.Heh, olen Heluna, Ankkalinnan nainen-testin mukaan.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/olennaiset/kaak-erehtymaton-testi-paljastaa-kuka-ankkalinnan-voimanainen?utm_medium=referral&utm_content=sls-promobox&utm_source=is.fi&utm_campaign=tf-menaiset
Eka lause ainaki pitää paikkansa.
Olet Heluna!
Sinulla on selkeät mielipiteet ja tykkäät kertoilla niitä. Tiedät, miten asiat pitäisi hoitaa, ja tumpelot ympärilläsi eivät tiedä => ohjeistustasi tarvitaan. Perusluonteesi on iloinen ja askelluksesi joutuisaa. Olet elämässäsi eniten kiinnostunut kotitalousaskareista, mutta on sinulla ammatillistakin kunnianhimoa: sinut on nähty ainakin toimittajan hommissa.
Vapaa-aikanasi käyt kaupunginteatterissa ja kirjamessuilla. Olet ehkä juuri niitä naisia, jotka pitävät koko kulttuurialaa pystyssä!
Mulla paahtuis korvien väli...En muista mikä paahtoaste oli mut esimerkiks se pauligin New york kahvi oli lempeä. Onhan niitä vaikka mitä eriasteisilla paahdoilla. Rohkeesti testaileen vaan
Kuka on maailman kiireisin ihminen? James Bond.
Se ei kerkiä ees kuolemaan: uusi leffa on nimeltään "No time to die."
no just se vaatii romantiiikkaa että saa naiselta ku naiselta sakset auki
Huvittaa nelosen mainos bond-leffoista... Kesän romanttisin poikamies
Joo, on tosi romanttinen kun n*ssii kaikkia vastaantulevia naisia
no prkl mikä ettei, Echolla kuuluu olevan erikoisen isot ja hyvät munkitJaa, vai tykkäi @ krut maistella @ echon munkkia ja lusikkaleipiä.