No älä pelkää, et sä ysärilautasella pääsiskään.Kamalaa, ei lähellekkään sitä ihmistä.
Mulla tulee Akista mieleen musta, hihaton T-paita ja kädessä kuparinen kahvipannu jota kaupittelee...
Viimeksi muokattu:
No älä pelkää, et sä ysärilautasella pääsiskään.Kamalaa, ei lähellekkään sitä ihmistä.
Samoin ja paidan "hassunhauskat" tekstit oikein kunnon toripainatuksellaNo et sä ysärilautasella pääsiskään.
Mulla tulee Akista mieleen musta hihaton paita ja kädessä kuparinen kahvipannu jota kaupittelee...
Ja maasikoja.Joko siellä on sieniä? Puravikuja (vai puravikoja) tai kukkeseenii?
Sille en myis mitään vaikka polvillaan pyytäis.No älä pelkää, et sä ysärilautasella pääsiskään.
Mulla tulee Akista mieleen musta hihaton paita ja kädessä kuparinen kahvipannu jota kaupittelee...
Piipaa piipaa uuuaaa uuuaaa pullapoliisi tässä iltaa. Mitenkäs sen herkuttelun laita on tänään, kuinka monta keksiä ja munkkia on suuhun tänään sujahtanut?
Sul on pieniruokainen auto. Mul hörppii 16 litraa satkulla
Mikä päivä!
Eestaas, sinnetänne, Volvo niellyt bensaa kymmeniä litroja ja voi vittusaatana millaisia sunnuntaiköröttelijöitä edessä olikaan.
Nyt istun tässä tovin, hörpin oluen ja otan rauhallisesti ennen ko edes yritän unille.
Sielläpäin on aika paljon halvempaa tuo autoremontti.Enpä tiedä, ei olla käyty metsässä vielä. Tänään meni puoli päivää ihmetellessä, kun appiukko valitti, että abs valo palaa autossa. Noh, löysinpä syyn...
katso liitettä 7177
Sul on pieniruokainen auto. Mul hörppii 16 litraa satkulla
On joo, mutta helpot hommat voi tehdä itseSielläpäin on aika paljon halvempaa tuo autoremontti.
Tarkotinkin osien hintoja.On joo, mutta helpot hommat voi tehdä itse
En viitti sanoa mitään tähän asiaan.Juu. Ei mene mun ajolla kuin reilut yksitoista litraa satasella.
Jos se ei saa sulta irtaimistoa, niin mitäs jos se myy sut?Sille en myis mitään vaikka polvillaan pyytäis.
Tarkotinkin osien hintoja.
Juu. Tiiän. Te miehet...En viitti sanoa mitään tähän asiaan.
OEM osat on suht halpoja. Mulla oli vanhassa autossa sähköinen käsijarru, niin sen remontti maksoi virossa 175€, sitten toinen hajosi suomessa ja sen korjaaminen maksoi 480€Tarkotinkin osien hintoja.
alvadi.eeOvatko oikeasti edullisempia? Iha koht pitää vaihtaa laakeri tai pari, jotain pientä äääntä kuuluu jo oikealle kaartavissa mutkissa.
Junnu saa tuoda varuiksi ku seuraavaksi piipahtaa rapakon takana.Alvadi.ee
Riippuu missä korjauttaa. Itse korjautan täällä lounais-virossa. Ja korjaus on halvempaa, jos maksaa käteisellä ja ei pyydä kuittia... Sitä ne täällä harrastaa, mutta pakko pyytää kuitti, jos haluaa joskus auton myydä pois. Itse maksan aina kortilla tämän takia... Merkkihuoltamot on toki eri juttuOvatko oikeasti edullisempia? Iha koht pitää vaihtaa laakeri tai pari, jotain pientä äääntä kuuluu jo oikealle kaartavissa mutkissa.
Meinasin yhden muoviosan hakea merkkiliikkestä. 185€Junnu saa tuoda varuiksi ku seuraavaksi piipahtaa rapakon takana.
Eiku ne laakerit vaan tarvitsisin, Itse kyl (mies) vaihtaa ne.Riippuu missä korjauttaa. Itse korjautan täällä lounais-virossa. Ja korjaus on halvempaa, jos maksaa käteisellä ja ei pyydä kuittia... Sitä ne täällä harrastaa, mutta pakko pyytää kuitti, jos haluaa joskus auton myydä pois. Itse maksan aina kortilla tämän takia... Merkkihuoltamot on toki eri juttu
Aa ok. Alkuperäiset osat maksaa melkein saman verran kuin suomessa. Tosin turha maksaa alkuperäisistä ylihintaa. Jos haluat, niin lähetä mulle auton tiedot, niin voin yrittää katsoa netistä missä hinnoissa pyöritäänEiku ne laakerit vaan tarvitsisin, Itse kyl (mies) vaihtaa ne.