Mä en ole koskaan väärässäEllu on ollu väärän talon saunassa piilossa
Mä en ole koskaan väärässäEllu on ollu väärän talon saunassa piilossa
Ootko joku mummo vai?On mulla siis lautasia, mutta sellaset kukkalautaset on ne näteimmät
Lattialämmitys päällä, pysyy kuivana.Ovvarmasti, ainakin sillon kun kiuas ei ole kuumana
Pejhana sentään, kaikki sullakin on sielläLattialämmitys päällä, pysyy kuivana.
En vielä, toivottavasti jonakin päivänä olen!!Ootko joku mummo vai?
Ollaanpas sitä nyt niin peukkumaisia
jaa kuin?niin peukkumaisia
En tulisi vaikka kutsuttaisiin ja maksettaissiin.Älä huoli, et ole etkä tule olemaan kutsuttuna koskaan.
Tuleeks teille muille tohon ilmotuksiin ilmo viesteistä mitä ei sitten näekkään?
Mietin, että onks ne niitä harmaiden viestejä mitkä eivät tulekkaan läpi?
Mulle on välillä tullu, mut oon aatellu et ne on jotai sellasii mitkä ehtii tulla mut mode poistaa tai joku poistaa ite. Ja sit hälyytyksiä tulee mut sit niissä on vaan ne samat vanhat ilmoitukset mitkä on kattonu monta kertaa.Tuleeks teille muille tohon ilmotuksiin ilmo viesteistä mitä ei sitten näekkään?
Mietin, että onks ne niitä harmaiden viestejä mitkä eivät tulekkaan läpi?
Mun lautasissa on kukkasia.On mulla siis lautasia, mutta sellaset kukkalautaset on ne näteimmät
Rekisteröityneille tulee hälytyksiä tulleista viesteistä.
Emmä usko ett ne sellasii on, täällä kuka mode niin nopee oleMulle on välillä tullu, mut oon aatellu et ne on jotai sellasii mitkä ehtii tulla mut mode poistaa tai joku poistaa ite. Ja sit hälyytyksiä tulee mut sit niissä on vaan ne samat vanhat ilmoitukset mitkä on kattonu monta kertaa.
Mulle tuli eilen just noita ihme sekoiluja. Kyselinkin täältä niistä silloin et onko muut huomannu vastaavia.
Et niin kun et uskaltais.En tulisi vaikka kutsuttaisiin ja maksettaissiin.
Mä näin sun viestit mutta en jaksanunna vastataMulle tuli eilen just noita ihme sekoiluja. Kyselinkin täältä niistä silloin et onko muut huomannu vastaavia.
Ei kai sun bileet ole jotain Hostelin tasosta, jos toi harmaa ei sinne uskalla tulla?Et niin kun et uskaltais.
Ei kai sun bileet ole jotain Hostelin tasosta, jos toi harmaa ei sinne uskalla tulla?
Ei ei ei en kato tuota taas
MummoMun lautasissa on kukkasia.