Just tänään kattelin telkkarista sellasia pulskia ahvenia ja aattelin, että maistuis varmaan mullekin tollasetAhvenen paistoa välillä.
Just tänään kattelin telkkarista sellasia pulskia ahvenia ja aattelin, että maistuis varmaan mullekin tollasetAhvenen paistoa välillä.
Ai mä en voi vastata päättömälle. Tehdään sit näin. tungen peukalon per.seeseeni.
Luulis siinä vaiheessa loukkaavan kun osuu naamaanPitikö tuon olla jotenkin loukkaavaa? Ei toiminut
Ihan helevetin sama vaikka olis kivikudelta.Ei ollut loukkaus vaan tosiasia että nuo lautaset on jo niin last season että mä-keen joutaisi.
Miksi heittää pois ehjät astiat?Ei ollut loukkaus vaan tosiasia että nuo lautaset on jo niin last season että mä-keen joutaisi.
Kivikaudelta olevat astiathan olis jo arvotavaraa!Ihan helevetin sama vaikka olis kivikudelta.
Ai sä oot onkella käynyAhvenen paistoa välillä.
Noku ne on harmaan mielestä niin lääst siisön ja päättömän mielestä kivikaudelta...eiku mites tää nyt meniMiksi heittää pois ehjät astiat?
Meinasin vaan että mitä väliä kun on ehjiä ja puhtaita. Juhlatilanteisiin löytyy sitten uudempia, parempia, hienompia, kalliimpia ja vähän käytettyjä.Kivikaudelta olevat astiathan olis jo arvotavaraa!
Koitas taas keskittyä.päättömän mielestä kivikaudelta
Harmaileeko EchoNoku ne on harmaan mielestä niin lääst siisön ja päättömän mielestä kivikaudelta...eiku mites tää nyt meni
Mulla ei, mutt toisaalta empä mä täällä niin kauheesti juhlikkaan mtn..Meinasin vaan että mitä väliä kun on ehjiä ja puhtaita. Juhlatilanteisiin löytyy sitten uudempia, parempia, hienompia, kalliimpia ja vähän käytettyjä.
Noku ne on harmaan mielestä niin lääst siisön ja päättömän mielestä kivikaudelta...eiku mites tää nyt meni
Et sä täällä asu.Mulla ei, mutt toisaalta empä mä täällä niin kauheesti juhlikkaan mtn..
Tai on mulla nätit shamppilasit ja sitten sellaset tosi kivat kukkalautaset
Kyllä palstan kuviin pitäisi aina laittaa arvoporsliinit pöytään ja hopea aterimet. Etkö sä sitä tiennyt?Meinasin vaan että mitä väliä kun on ehjiä ja puhtaita. Juhlatilanteisiin löytyy sitten uudempia, parempia, hienompia, kalliimpia ja vähän käytettyjä.
I'm totally focusing!!Koitas taas keskittyä.
Ei ole mullakaan. Ei ole ollut tarvetta toiselle ruokailusarjalle.Mulla ei, mutt toisaalta empä mä täällä niin kauheesti juhlikkaan mtn..
Tai on mulla nätit shamppilasit ja sitten sellaset tosi kivat kukkalautaset
Mitä juhlia sinulla muka on koskaanMeinasin vaan että mitä väliä kun on ehjiä ja puhtaita. Juhlatilanteisiin löytyy sitten uudempia, parempia, hienompia, kalliimpia ja vähän käytettyjä.
AsumpasEt sä täällä asu.
Älä huoli, et ole etkä tule olemaan kutsuttuna koskaan.Mitä juhlia sinulla muka on koskaan
On mulla siis lautasia, mutta sellaset kukkalautaset on ne näteimmätEi ole mullakaan. Ei ole ollut tarvetta toiselle ruokailusarjalle.
Juu et, saunassa ei ole koskaan kylmä.Asumpas
Et sä muka ole kuullut sitä vaimeaa kuorsausta öisin ja sitä mutinaa saunassa lauteitten alta kun jupisen miten kylmä siellä on?
No eiiii kun täällä mun boksissa
Ellu on ollu väärän talon saunassa piilossaJuu et, saunassa ei ole koskaan kylmä.
Ovvarmasti, ainakin sillon kun kiuas ei ole kuumanaJuu et, saunassa ei ole koskaan kylmä.