vierailija
Niin tulee mutta ei ne tule harmaiden poistetuistaRekisteröityneille tulee hälytyksiä tulleista viesteistä.
Niin tulee mutta ei ne tule harmaiden poistetuistaRekisteröityneille tulee hälytyksiä tulleista viesteistä.
Niin tulee mutta ei tule ha. rmaiden poistetuistaRe. kisteröityneille tulee hälytyksiä tulleista viesteistä.
MurEt niin kun et uskaltais.
En ole. Teinillä ei ole lasta.Mummo
Akkela vastasi itse itsellensä.Mummo
Sulla on vaan vidun rumia lautasiaEn ole. Teinillä ei ole lasta.
Mikäs meriitti se harmailu on?@Echo ei edes osaa harmailla.
Tuo harmailujuttu oli kehu.Mikäs meriitti se harmailu on?
- Milläs mä kuittailen takaisin...hmm...
...noita sun mustia lautasia oli ysärillä. Ne oli hienoja silloin.
Aha. Sori.Tuo harmailujuttu oli kehu.
Ei usein.Tuleeks teille muille tohon ilmotuksiin ilmo viesteistä mitä ei sitten näekkään?
Mietin, että onks ne niitä harmaiden viestejä mitkä eivät tulekkaan läpi?
Piipaa piipaa uuuaaa uuuaaa pullapoliisi tässä iltaa. Mitenkäs sen herkuttelun laita on tänään, kuinka monta keksiä ja munkkia on suuhun tänään sujahtanut?Ei usein.
Mut ootteko saaneet joskus multa peukun tai sydämen joka on muuttunu kohta muuksi? Älkää ihmetelkö, ne on mun nakkisormet, lätkäsen usein koko tuon peukku-nauru-sydän -alapajatson tulemaan, kun yhtä kuvaketta yritän tökätä ja sit paniikissa korjaan.
Sais vähentää suolan käyttöä kun sormet on kuin kumihanskan puhaltais täyteen ilmaa...
Iltaa! Mitenkäs meni reissu? Mukava kun oot backPäivää. Täällä taas teidän kiusana
Ei usein.
Mut ootteko saaneet joskus multa peukun tai sydämen joka on muuttunu kohta muuksi? Älkää ihmetelkö, ne on mun nakkisormet, lätkäsen usein koko tuon peukku-nauru-sydän -alapajatson tulemaan, kun yhtä kuvaketta yritän tökätä ja sit paniikissa korjaan.
Sais vähentää suolan käyttöä kun sormet on kuin kumihanskan puhaltais täyteen ilmaa...
Kiitos kysymästä. Reissussa edelleen, nyt vaihteeksi appiukon luonaIltaa! Mitenkäs meni reissu? Mukava kun oot back
Kamalaa, ei lähellekkään sitä ihmistä.Kyllä Palsammäki tykkäis
Mä sohin kans miten sattuu välillä ku kännykällä näppäilen, kerran olin johkin ihan häröön viestiin huitassu sydämenEi usein.
tykkäät häröilystäMä sohin kans miten sattuu välillä ku kännykällä näppäilen, kerran olin johkin ihan häröön viestiin huitassu sydämen
Iltaa. Jonkinlaista kesälomaa vietetään. Aika on kyl mennyt kaikenlaisissa paperitöissä.
Vähän pääsi tänään haukun kaa veneilemään tonne myrskytuuleen. Moottori tietenkin veneessä temppuili joten remonttia jatketaan viel huomennakin.
Pikkutirppakin lensi takaovesta suoraan vessaan. Löysin pesukoneen takaa ja sain sen liikkeelle, ei mitään hajua menikö ulos vai onko sisällä. Eiköhän se yöllä selviä.
Viel muutama päivä lomaa ja sit pääsee töihin.
Se on kamalaa ku lintu lentää sisälle, etenkin jos se hätääntyy ja törmäilee ikkunoihin ennenku tajuaa mistä pääsee ulos Onneks ne on usein sen verta fiksuja et aika pian löytää reitin. Meillä lentää melkein kerran kesässä joku tirppa parvekkeen ovesta.Iltaa. Jonkinlaista kesälomaa vietetään. Aika on kyl mennyt kaikenlaisissa paperitöissä.
Vähän pääsi tänään haukun kaa veneilemään tonne myrskytuuleen. Moottori tietenkin veneessä temppuili joten remonttia jatketaan viel huomennakin.
Pikkutirppakin lensi takaovesta suoraan vessaan. Löysin pesukoneen takaa ja sain sen liikkeelle, ei mitään hajua menikö ulos vai onko sisällä. Eiköhän se yöllä selviä.
Viel muutama päivä lomaa ja sit pääsee töihin.
Mä oon niin härö koko ihminentykkäät häröilystä
Kiitos kysymästä. Reissussa edelleen, nyt vaihteeksi appiukon luona
No sulla on sit ainaki ansaittu iltaolut Luulis unen tulevan hätäseen kun nyt kunnolla rauhoitut moisen päivän jälkeen
Mikä päivä!
Eestaas, sinnetänne, Volvo niellyt bensaa kymmeniä litroja ja voi vittusaatana millaisia sunnuntaiköröttelijöitä edessä olikaan.
Nyt istun tässä tovin, hörpin oluen ja otan rauhallisesti ennen ko edes yritän unille.