Piduriketad.Piduriketaset?
Jos piduriketas on yksikkö niin mikä on monikko? Että voi olla ärsyttävä kieli!
No se selittänee, miksei olla niitä sieltä junnun mukana tuotettu. Tai ostettu kun on itse käyty.Aa ok. Alkuperäiset osat maksaa melkein saman verran kuin suomessa. Tosin turha maksaa alkuperäisistä ylihintaa. Jos haluat, niin lähetä mulle auton tiedot, niin voin yrittää katsoa netistä missä hinnoissa pyöritään
Piduriketad.
Ja ne on jarrulevyt
Ei kannata ostaa alkuperäisiä kun vaan ostaa sopivan valmistajan osia, siis ei Kiinalaisia.No se selittänee, miksei olla niitä sieltä junnun mukana tuotettu. Tai ostettu kun on itse käyty.
En minä vaan tiedä. En ole koskaan opiskellut eestiä, joutunut vain kuuntelemaan vaimoa...Tiedän. Mut miksi se tolleen vääntyy? En tajua koko kieltä!
Meillä juttu menee niin, että otetaan ne mitkä nopeiten saadaan paikalle.Ei kannata ostaa alkuperäisiä kun vaan ostaa sopivan valmistajan osia, siis ei Kiinalaisia.
Ei usein.
Tosi useinMut ootteko saaneet joskus multa
Aika kätevää jos ei ymmärtäis sanaakaan.En minä vaan tiedä. En ole koskaan opiskellut eestiä, joutunut vain kuuntelemaan vaimoa...
Varaosakaupassa ne kysyy ensimmäisenä että minkä merkkisiä haluat.Meillä juttu menee niin, että otetaan ne mitkä nopeiten saadaan paikalle.
Mut ois ehkä fíksua varautua kerrankin...
Mut oot siinä sivussa kuitenkin oppinut kielioppiakin. Toisin kuin mä.En minä vaan tiedä. En ole koskaan opiskellut eestiä, joutunut vain kuuntelemaan vaimoa...
Pääsee?sit pääsee töihin.
Kamalaa, ei lähellekkään sitä ihmistä.
Olishan seAika kätevää jos ei ymmärtäis sanaakaan.
Mut ootteko saaneet joskus multa
Kokeiles kotikaupunkini motonettiä...Varaosakaupassa ne kysyy ensimmäisenä että minkä merkkisiä haluat.
Juu, mutta ei kiitos. On kokemusta.Kokeiles kotikaupunkini motonettiä...
Voi olla, että hän osaa enemmän slangiaMut oot siinä sivussa kuitenkin oppinut kielioppiakin. Toisin kuin mä.
Tosin en oo ihan varma, onko ton junnun eestinkieli alkuunkaan sellaista mitä voisi kirjakieleksi kutsua.
En ole myynnissä mistään hinnasta.Jos se ei saa sulta irtaimistoa, niin mitäs jos se myy sut?
"Suomalainen perusmies 1930-luvulta, aito, ei naarmuja, lähtöhinta kymppitonnista ylöspäin... Nyt tästä keräilyharvinaisuus vitriiniin..."
(mut varo jos yleisössä on aurinkolasipäinen, suomea murtaen puhuva nainen jolla on muuten sit RAHAA.)
Kun tekee sellaista työtä mistä pitää niin sitä tekee mielellään.Pääsee?
Niin elikkä pääseeKun tekee sellaista työtä mistä pitää niin sitä tekee mielellään.
En ole edes kysyny.
ottaako eteen? *odottaa kontillaan*
Pelkäsitkö sä nyt tosissas että Palsammäki löytää sut ja joudut valkosen pakettiauton kyytiin....En ole myynnissä mistään hinnasta.