En pelkää, se ei minua kyytiin sais.Pelkäsitkö sä nyt tosissas että Palsammäki tulee ja joudut valkosen pakettiauton kyytiin....
En pelkää, se ei minua kyytiin sais.Pelkäsitkö sä nyt tosissas että Palsammäki tulee ja joudut valkosen pakettiauton kyytiin....
Minäkin pelkäsin tuotaPelkäsitkö sä nyt tosissas että Palsammäki tulee ja joudut valkosen pakettiauton kyytiin....
http://fanikauppa.palsanmaki.net/product_pictures/big/SULLA+ON+TAVARALLE+VARMAAN+JOKU+HINTA+-+BOKSERIT-32.jpgPelkäsitkö sä nyt tosissas että Palsammäki löytää sut ja joudut valkosen pakettiauton kyytiin....
Shh..hiljaa..just puolustin suaEn pelkää, se ei minua kyytiin sais.
just anelin sua kontillaan etkä tule
Markku tuunais sitten myyntikuntoonPelkäsitkö sä nyt tosissas että Palsammäki löytää sut ja joudut valkosen pakettiauton kyytiin....
Siinä olisikin aika hommaMarkku tuunais sitten myyntikuntoon
just anelin kaikkia kontillaan eikä kellekkän kelpaa.
Voi kiiiiitos1!!Just mietin että hirvipaistinhan minä kaikille mukaville haluan järkätä
voi kun kelpaisin jollekin olen surullinen ja yksin
Tui tuiVoi kiiiiitos!
voi kun kelpaisin jollekin olen surullinen, yksin ja ruma pieni pätkä kaikin puolin.
Jos kuvassa oli pullo mukana?En edelleenkään ymmärrä miksi mun maasikakuva jäi moden tarkasteluun...
Mulla on pieni nysä mu.na, häpeän sitä
Kalasteleekos kalamies ihan oikiasikin vai onko vaan nimimerkki?En edelleenkään ymmärrä miksi mun maasikakuva jäi moden tarkasteluun...
Koska se oli niin törkeä ja brutaali?En edelleenkään ymmärrä miksi mun maasikakuva jäi moden tarkasteluun...
Mahtoiko siinä olla muutakin kuin maasikaEn edelleenkään ymmärrä miksi mun maasikakuva jäi moden tarkasteluun...
Mulla on pieni nysä mu.na, häpeän sitä ja muutenkin alamittaista itseäni
Älä yritä vihjailla siellä yhtään mtn tai panen taas tisut tiskiin!Mode ei tykkää kuvista, se napsii niitä surutta tarkasteluun
Vastaus kysymykseesi: tottakaiKalasteleekos kalamies ihan oikiasikin vai onko vaan nimimerkki?
Kauniita unia ja Akin kuvia!Hirvipaistia Hirvaskankaalla...
No, öitä.
Kuvassa oli ämpäri...Jos kuvassa oli pullo mukana?