Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuleeks teille muille tohon ilmotuksiin ilmo viesteistä mitä ei sitten näekkään?
Mietin, että onks ne niitä harmaiden viestejä mitkä eivät tulekkaan läpi?
Ei usein.

Mut ootteko saaneet joskus multa peukun tai sydämen joka on muuttunu kohta muuksi? Älkää ihmetelkö, ne on mun nakkisormet, lätkäsen usein koko tuon peukku-nauru-sydän -alapajatson tulemaan, kun yhtä kuvaketta yritän tökätä ja sit paniikissa korjaan.:oops:

Sais vähentää suolan käyttöä kun sormet on kuin kumihanskan puhaltais täyteen ilmaa...:cautious:
 
vierailija
Ei usein.

Mut ootteko saaneet joskus multa peukun tai sydämen joka on muuttunu kohta muuksi? Älkää ihmetelkö, ne on mun nakkisormet, lätkäsen usein koko tuon peukku-nauru-sydän -alapajatson tulemaan, kun yhtä kuvaketta yritän tökätä ja sit paniikissa korjaan.:oops:

Sais vähentää suolan käyttöä kun sormet on kuin kumihanskan puhaltais täyteen ilmaa...:cautious:
Piipaa piipaa uuuaaa uuuaaa pullapoliisi tässä iltaa. Mitenkäs sen herkuttelun laita on tänään, kuinka monta keksiä ja munkkia on suuhun tänään sujahtanut? o_O
 
r0s
:notworthy:

Mikä päivä!

Eestaas, sinnetänne, Volvo niellyt bensaa kymmeniä litroja ja voi vittusaatana millaisia sunnuntaiköröttelijöitä edessä olikaan. :mad:

Nyt istun tässä tovin, hörpin oluen ja otan rauhallisesti ennen ko edes yritän unille.
 
r0s
Ei usein.

Mut ootteko saaneet joskus multa peukun tai sydämen joka on muuttunu kohta muuksi? Älkää ihmetelkö, ne on mun nakkisormet, lätkäsen usein koko tuon peukku-nauru-sydän -alapajatson tulemaan, kun yhtä kuvaketta yritän tökätä ja sit paniikissa korjaan.:oops:

Sais vähentää suolan käyttöä kun sormet on kuin kumihanskan puhaltais täyteen ilmaa...:cautious:

Eiku osta kaliumia. Tai salt balansia.
 
Iltaa. Jonkinlaista kesälomaa vietetään. Aika on kyl mennyt kaikenlaisissa paperitöissä.
Vähän pääsi tänään haukun kaa veneilemään tonne myrskytuuleen. Moottori tietenkin veneessä temppuili joten remonttia jatketaan viel huomennakin.
Pikkutirppakin lensi takaovesta suoraan vessaan. Löysin pesukoneen takaa ja sain sen liikkeelle, ei mitään hajua menikö ulos vai onko sisällä. Eiköhän se yöllä selviä.
Viel muutama päivä lomaa ja sit pääsee töihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ei usein.

Mut ootteko saaneet joskus multa peukun tai sydämen joka on muuttunu kohta muuksi? Älkää ihmetelkö, ne on mun nakkisormet, lätkäsen usein koko tuon peukku-nauru-sydän -alapajatson tulemaan, kun yhtä kuvaketta yritän tökätä ja sit paniikissa korjaan.:oops:

Sais vähentää suolan käyttöä kun sormet on kuin kumihanskan puhaltais täyteen ilmaa...:cautious:
Mä sohin kans miten sattuu välillä ku kännykällä näppäilen, kerran olin johkin ihan häröön viestiin huitassu sydämen:D
 
r0s
Iltaa. Jonkinlaista kesälomaa vietetään. Aika on kyl mennyt kaikenlaisissa paperitöissä.
Vähän pääsi tänään haukun kaa veneilemään tonne myrskytuuleen. Moottori tietenkin veneessä temppuili joten remonttia jatketaan viel huomennakin.
Pikkutirppakin lensi takaovesta suoraan vessaan. Löysin pesukoneen takaa ja sain sen liikkeelle, ei mitään hajua menikö ulos vai onko sisällä. Eiköhän se yöllä selviä.
Viel muutama päivä lomaa ja sit pääsee töihin.

Oli kyllä aikaminen puhuri!

Ja vesikin oli noussut melkein normaalitasolle.
 
Iltaa. Jonkinlaista kesälomaa vietetään. Aika on kyl mennyt kaikenlaisissa paperitöissä.
Vähän pääsi tänään haukun kaa veneilemään tonne myrskytuuleen. Moottori tietenkin veneessä temppuili joten remonttia jatketaan viel huomennakin.
Pikkutirppakin lensi takaovesta suoraan vessaan. Löysin pesukoneen takaa ja sain sen liikkeelle, ei mitään hajua menikö ulos vai onko sisällä. Eiköhän se yöllä selviä.
Viel muutama päivä lomaa ja sit pääsee töihin.
Se on kamalaa ku lintu lentää sisälle, etenkin jos se hätääntyy ja törmäilee ikkunoihin ennenku tajuaa mistä pääsee ulos:( Onneks ne on usein sen verta fiksuja et aika pian löytää reitin. Meillä lentää melkein kerran kesässä joku tirppa parvekkeen ovesta.
 
:notworthy:

Mikä päivä!

Eestaas, sinnetänne, Volvo niellyt bensaa kymmeniä litroja ja voi vittusaatana millaisia sunnuntaiköröttelijöitä edessä olikaan. :mad:

Nyt istun tässä tovin, hörpin oluen ja otan rauhallisesti ennen ko edes yritän unille.
No sulla on sit ainaki ansaittu iltaolut:) Luulis unen tulevan hätäseen kun nyt kunnolla rauhoitut moisen päivän jälkeen:)
 

Yhteistyössä