Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
@-roosaruusa- , kyllä se Torronsuo oli ja on. Echo on kiertänyt kuin kissa kuumaa puuroa Forssan ympärillä tuon peuraviestini jälkeen. Mitähän sillä on mielessään

tulisitko pelkääjän paikalle.... nyppisin punkit... sieltäkin...
Jaa mitä mulla on mielessä?

Tunkea sut ja tuo eukko/pari tsainaa tohon urheiluautoon ja annan koordinaatit 65 pohjoista leveyttä ja öö 70 läntistä pituutta ja hehhheh, teidän allanne on Torronsuo. :D
 
Miten askel lähtee hartioitten alapuolelta, alkaaks sulla jalat sieltä?
(Miettii pääjalkaisia, eli pikkulasten tapaa piirtää tikku-ukolle jalat alkamaan heti päästä)
Mä luulen, että mulla jalat alkaa ihan sieltä, mistä keskimäärin muillakin ihmisillä, mutta kun kävellään/juostaan pitempiä matkoja, on hyvä ottaa se selkäkin mukaan siihen liikkeeseen. Ei siis juosta pelkästään jaloilla, vaan koko kropalla.
Ihan vaan mielikuvaharjoituksena voisit miettiä, miten käärme liikkuu ja kuvitella se pystyasentoon.
Kun sitten saat selkäruotosi elämään samaan tapaan lenkkeillessäsi, vähenevät kivutkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä luulen, että mulla jalat alkaa ihan sieltä, mistä keskimäärin muillakin ihmisillä, mutta kun kävellään/juostaan pitempiä matkoja, on hyvä ottaa se selkäkin mukaan siihen liikkeeseen. Ei siis juosta pelkästään jaloilla, vaan koko kropalla.
Ihan vaan mielikuvaharjoituksena voisit miettiä, miten käärme liikkuu ja kuvitella se pystyasentoon.
Kun sitten saat selkäruotosi elämään samaan tapaan lenkkeillessäsi, vähenevät kivutkin.
Mä yritän lisätä ainaki lantion kiertoa niihin askeliin.
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes57
Mä muuten huomasin, että lantio kipeytyi ja tuntui jotenkin tosi jäykältä ku reissussa kannoin rinkkaa. En tiedä, johtuiko siitä että suuri osa painosta tuli just lantiovyön varaan vai johtuiko se ylipäätään siitä kun selässä oli kymmenen ylimääräistä kiloa.
 
Mitäpä tässä, mullakin on ollut paljon huolia ja murheita ja tänään kuulin poikien sukulaisen kuolemasta...lähti omasta halustaan jne...sitten mieltä painaa vielä tuon naapurivaltion aiheuttamat murheet euroopassa.
*halaus* siis sullekin.

Täällä sama trauma mun ipanoilla takana. Tai edessä, mistäs sitä tietää, milloin se tulevaisuudessa alkaa vaivata. Perseestä moiset! Suorastaan kiukuttaa, miten päättävät päästä itse helpolla ja jäljelle jäävät sit kärsivät.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
*halaus* siis sullekin.

Täällä sama trauma mun ipanoilla takana. Tai edessä, mistäs sitä tietää, milloin se tulevaisuudessa alkaa vaivata. Perseestä moiset! Suorastaan kiukuttaa, miten päättävät päästä itse helpolla ja jäljelle jäävät sit kärsivät.
Joo, ei ole helppoa. Sisaruksieni lapsista kaksi on tehnyt itsarin.
Onneksi aika kuluu ja parantaa haavoja.
Voimia kaiklle, jotka näidenkin huolien kanssa joudutte elämään
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m1es
*halaus* siis sullekin.

Täällä sama trauma mun ipanoilla takana. Tai edessä, mistäs sitä tietää, milloin se tulevaisuudessa alkaa vaivata. Perseestä moiset! Suorastaan kiukuttaa, miten päättävät päästä itse helpolla ja jäljelle jäävät sit kärsivät.
Joo ei ole helppoja asioita nämä eloon jääneille...sitä väkisin miettii, että olisiko voinut jotenkin auttaa.
 

Yhteistyössä