Mä tunnustan että oon tehny saman virheen ennenki jonku manteliruuan kans.Echolla on tuo luontopuolen tuntemus vaan hieman "urbaani".
manteli
maissi
Mä tunnustan että oon tehny saman virheen ennenki jonku manteliruuan kans.Echolla on tuo luontopuolen tuntemus vaan hieman "urbaani".
manteli
maissi
En mä lähetystunnusta oo poliisista hakiessa tarvinnu.Voisiko joku auttaa pöljää? Ei mene ymmärrykseen. Passihakemus, täytyi käydä sitä varten tunnistautumassa ja nyt pitäisi hakea se valmis passi poliisilaitokselta, mutta ohjeissa lukee hae lähetystunnuksella. Mistä mä sen lähetystunnuksen saan? Ei ole mitään sellaista, tuli vaan viesti että on noudettavissaeikä siinäkään ollut mitään koodia. Ei se silloin antanut mitään tunnusta tai paperia mulle kun kävin tunnistautumassa. Eli kuinka sen passin saa poliisilaitokselta kun ei ole mitään tunnuksia?
no missä sitten?En mä lähetyssaarnaaja-asennossa oo poliisille antanu.
Krutilla taas rykimäaika kun mieli seikkailee ties ja missä...no missä sitten?
ukkometoilla soijjinaikaKrutilla taas rykimäaika kun mieli seikkailee ties ja missä...
Terveellä miehellä on aina, se erottaa ihmisen suurimmasta osasta muita nisäkkäitä. Ja järkevä nainen on tuosta jatkuvasta seksin vonkaamisesta mielisssään, sillä se pitää miehen lapsista huolehtimassa, toisin kuin monilla muilla lajeilla.Krutilla taas rykimäaika kun mieli seikkailee ties ja missä...
Poliisilaitoksella ei tarvitse tunnusta. R-kioskilla tarvitseeVoisiko joku auttaa pöljää? Ei mene ymmärrykseen. Passihakemus, täytyi käydä sitä varten tunnistautumassa ja nyt pitäisi hakea se valmis passi poliisilaitokselta, mutta ohjeissa lukee hae lähetystunnuksella. Mistä mä sen lähetystunnuksen saan? Ei ole mitään sellaista, tuli vaan viesti että on noudettavissaeikä siinäkään ollut mitään koodia. Ei se silloin antanut mitään tunnusta tai paperia mulle kun kävin tunnistautumassa. Eli kuinka sen passin saa poliisilaitokselta kun ei ole mitään tunnuksia?
Nätti tyttö Mikkelistä veteli KalaMiestä höplästä...Hauskaa vappua!
Huomenna mikkeliin viettää vappua.
Kyllähän nuo savolaistyttöjen metkut on tunnettu jo liki sata vuotta. Mutta et vain malttanut varoa...Nätti tyttö Mikkelistä veteli KalaMiestä höplästä...
On ollu ihana vappu, on tullu nähtyä kaveriperhettä jne.
Tein tänään pihahommia ja sit kuulin yhden kesäisen äänen: joku reittilentokone meni taivaalla. Ja mä menin köllöttämään keinuun ja laitoin silmät kiinni. Aurinko paistoi, tuuli puhalsi ja linnut ujelsivat.
Kesä on tulossa, koleudesta huolimatta.
Ihanalta kuulostaa!Samoja tunnelmia oli meillä, Ystäviä, (veneiden) moottoreita, lokkien huutoa ja joutsenten siiveniskuja. Ja aurinko lämmittää niin kun pysyttelee tuulensuojassa.