Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Uunissa on tuorejuustolla silattuja, pekoniin käärittyjä tankoparsoja.

Jotenki parsan ostamisesta tulee aina semmonen elitistinen olo, kun sen pitäis olla "herrojen herkku". Vaikka eipä tuo nippu ollu ku reilut 3 euroa. Vieressä olleen munakoison kilohinta oli isompi.
Ei se mitään herrojen herkkua ole, jos se kääritään pekoniin. Roskaväki syö pekonia.
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Huomenet!

Naisten viiksiin tai naamakarvoitukseen ylipäätään sen verran, että mun puolesta saa olla. -On sairauksia ja lääkityksiä jotka voimistavat karvojen kasvua.


Kyl ihmisen, jonka oma pärstä on (ainakin omasta mielestään) kunnossa, pitäisi osata pitää suunsa kiinni jos jonkun naamassa (mielestään) on jotain luonnollista liikaa tai liian vähän.

Asia erikseen sit on se kaikki mitä naamassa ei luonnollisesti ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenet!

Naisten viiksiin tai naamakarvoitukseen ylipäätään sen verran, että mun puolesta saa olla. -On sairauksia ja lääkityksiä jotka voimistavat karvojen kasvua.


Kyl ihmisen, jonka oma pärstä on (ainakin omasta mielestään) kunnossa, pitäisi osata pitää suunsa kiinni jos jonkun naamassa (mielestään) on jotain luonnollista liikaa tai liian vähän.

Asia erikseen sit on se kaikki mitä naamassa ei luonnollisesti ole.
mun mielestä ei ole suotavaa arvostella myöskään itseaiheutettuja koristeita tms.

ainaskaan negatiiviseen suuntaan
 
No kyllä sä samalla arvotit pekonia syövät ihmiset.

No, just kattelin Sikke Sumarin parsa-pekoni-frittatan ohjetta, ainut että siihen tulee herkkusieniäkin, joista en tiedä että mistä löytää. Mutta ilmeisesti Sikkekin on siis roskaväkeä.

Siis kaupassahan niitä herkkusieniä myydään. Muovipurkeissa.

Toki parin kuun päästä voi metsästä tai pientareelta tai nurmelta tai kompostin vierestäkin löytää eri lajeja.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä