En ookaan syreenillä koristellu...onko se syötävää?Juu! Ja koristelen mäkin kukilla. Usein vaan tyydyn ilmaisiin versioihin niinko ruusu tai syreeni.
En ookaan syreenillä koristellu...onko se syötävää?Juu! Ja koristelen mäkin kukilla. Usein vaan tyydyn ilmaisiin versioihin niinko ruusu tai syreeni.
En ookaan syreenillä koristellu...onko se syötävää?
Täällä on kottaraisetkin isompia kuin Ameriikan kotkat.Kiva et Ellu ja Boobis jo parantuneet. Ehkäpä ketjukin tästä vähän vilkastuu taas
Käytiin Cape Disappointment:issa viikonloppuna, ja nähtiin Bald Eagle ihan livenä Hiton iso lintu
Ja hotelli elämä EI ole loistokasta. Menee kohta kuukausi rikki ja vielä 1-4kk edessä
On nyt.Onko @ Boobis tyytyväinen nyt?
Tosta tulikin mieleen, kun Ameriikan serkku tuli Suomessa käymään. Katseli siinä serkkupojan tiluksia ja rietaantui sitten kehumaan, että heilläpäin pellotkin on sellaisia, että kun autolla lähtee ympäri ajamaan, menee kaksi viikkoa ennenkuin taas on kotona.Täällä on kottaraisetkin isompia kuin Ameriikan kotkat.
Ei kummempia. Mennään kaupoille tänään.Mulla allergia herännyt kevääseen.
Sanoivat, että täälläpäin on nyt siitepölykausi avattu ja sen kyllä tuntee. Aivastelen, yskin ja silmiä kutittaa...piipusta pitää vejellä keuhkoihin omaa pölytystä tuplaten. Onneksi hain valmiiksi jo uudet piiput niin ei ihan heti lopu kesken!
Muuten ei valittamisen aihetta olekkaan (omasta terveyvestä), mites muilla menee?
Kiva et Ellu ja Boobis jo parantuneet. Ehkäpä ketjukin tästä vähän vilkastuu taas
Käytiin Cape Disappointment:issa viikonloppuna, ja nähtiin Bald Eagle ihan livenä Hiton iso lintu
Ja hotelli elämä EI ole loistokasta. Menee kohta kuukausi rikki ja vielä 1-4kk edessä
Mulla allergia herännyt kevääseen.
Sanoivat, että täälläpäin on nyt siitepölykausi avattu ja sen kyllä tuntee. Aivastelen, yskin ja silmiä kutittaa...piipusta pitää vejellä keuhkoihin omaa pölytystä tuplaten. Onneksi hain valmiiksi jo uudet piiput niin ei ihan heti lopu kesken!
Muuten ei valittamisen aihetta olekkaan (omasta terveyvestä), mites muilla menee?
minä kans kävin hakemassa täydennystä asmalääkkeisiinMulla allergia herännyt kevääseen.
On sun housuissas.vauvarokko?
Ei kummempia. Mennään kaupoille tänään.
Pikkusiskokin suositteli hakemaan tuota apteekista.Mut juu. Zytrtecin voimin.
Olis kuski aatellut, että varottelet poliiseista ja heittänä höpöheinät äkkiä piiloon...Äh, jäi vaivaamaan...kävin iltakaupoilla. Tullessa iltahämärissä seisoi peura/kaurislauma yhdellä pellolla, 15 m päässä tiestä.
Yleensä oon välkyttäny valoja vastaantulijoille, mut nyt ei tullu vasta kuin 1 km päässä seuraava auto.
Ois kannattanu silti välkyttää, vaikka se ois ihmetelly.
Jos täällä päin toimisi aamun tai illan tunteina noin, olisi koko tie yhtä diskoa...Äh, jäi vaivaamaan...kävin iltakaupoilla. Tullessa iltahämärissä seisoi peura/kaurislauma yhdellä pellolla, 15 m päässä tiestä.
Yleensä oon välkyttäny valoja vastaantulijoille, mut nyt ei tullu vasta kuin 1 km päässä seuraava auto.
Ois kannattanu silti välkyttää, vaikka se ois ihmetelly.
Yli 3 vuotta meni!en tunne monta mut selvä seuraus on.
Onks teillä sielläpäin joku pökkyräinen peura aina keulakoristeena?Jos täällä päin toimisi aamun tai illan tunteina noin, olisi koko tie yhtä diskoa...
Melkein päivittäin jollakin autoilijoista. Siihen lisänä sitten metsäkauriit ja muutamia hirviä. Olen minäkin auton ajanut lunastuskuntoon hirven kanssa, vaimon autoa taannoin korjattiin muutamalla tonnilla valkohäntäpeuran jäljiltä. Kun kesällä ajelee lähiseudun teitä illalla tai aikaisin aamulla, saa vetää ruksin seinään jos parinkymmenen kilometrin matkalla ei ole yhtään peuraa tiellä. Tavallisesti niitä siis näkee 3-20 kpl matkan varrella. Olen ollut lähellä osua peuraan omalla pihallakin. Kauriit syövät koristekasvit, tulppaaneja on turha istututtaa, jollei suojaa niitä metalliverkoilla.Onks teillä sielläpäin joku pökkyräinen peura aina keulakoristeena?