Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Piipahdin puutarhaliikkeessä. Taas kerran mua luultiin henkilökuntaan kuuluvaksi. *huokaus* "Anteeksi, osaatko kertoa, missä on perunalannoitetta". No, onneksi osasin.

Oli tullut vekkulanvärisiä orvokkeja. Ostin muutaman vaikken yleensä ostakaan ku ei niitä voi edes syödä. Jopa lähes mustia ois ollut tarjolla!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobis
vierailija
Piipahdin puutarhaliikkeessä. Taas kerran mua luultiin henkilökuntaan kuuluvaksi. *huokaus* "Anteeksi, osaatko kertoa, missä on perunalannoitetta". No, onneksi osasin.

Oli tullut vekkulanvärisiä orvokkeja. Ostin muutaman vaikken yleensä ostakaan ku ei niitä voi edes syödä. Jopa lähes mustia ois ollut tarjolla!
Välillä vaikkei ole kaupassa töissä, on vaan katselemassa itselleen jotain niin sitä ajautuu tilanteisiin... viimeksi "myin" yhdelle naiselle kengät, toki lähti siitä kassalle maksamaan että minä en rahaa saanut 😅

Mikä väri on vekkula? 🤔 Ainakin jo viime keväänä oli jo niitä tosi tummia, melkein mustia orvokkeja myynnissä, aivan ihania 🤩 toki myös väriä pitää olla. ☺ 🌻🌸
 
Piipahdin puutarhaliikkeessä. Taas kerran mua luultiin henkilökuntaan kuuluvaksi. *huokaus* "Anteeksi, osaatko kertoa, missä on perunalannoitetta". No, onneksi osasin.

Oli tullut vekkulanvärisiä orvokkeja. Ostin muutaman vaikken yleensä ostakaan ku ei niitä voi edes syödä. Jopa lähes mustia ois ollut tarjolla!
Orvokkien kukkia voi syödä. "Trendikkäissä" kesäsalaattikuvissa niitä vilahtelee usein.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä