Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Melkein päivittäin jollakin autoilijoista. Siihen lisänä sitten metsäkauriit ja muutamia hirviä. Olen minäkin auton ajanut lunastuskuntoon hirven kanssa, vaimon autoa taannoin korjattiin muutamalla tonnilla valkohäntäpeuran jäljiltä. Kun kesällä ajelee lähiseudun teitä illalla tai aikaisin aamulla, saa vetää ruksin seinään jos parinkymmenen kilometrin matkalla ei ole yhtään peuraa tiellä. Tavallisesti niitä siis näkee 3-20 kpl matkan varrella. Olen ollut lähellä osua peuraan omalla pihallakin. Kauriit syövät koristekasvit, tulppaaneja on turha istututtaa, jollei suojaa niitä metalliverkoilla.

Hmm...voiko tuosta kartasta päätellä siis, missäpäin Suomea asut? :sneaky:
 
  • Haha
Reactions: m1es
Ajelin tänään...jossain päin Suomea, kauniilla erämaa-alueella. Käkkärämäntyjä ja soita auringonlaskun valossa. Kaunista. Teki mieli ottaa teltta ja rinkka ja majoittua jonkun suon laitaan.

Ja tää on ihanaa aikaa kun ötököitä ei ole miljoonittain vielä.

Mutta mukavia kelirikkomonttuja oli tiessä! Jos ei iskarit menny nii jo on ihme.
 
Tuossa kartassa on vielä tummanvioletti alue.

Haahaa, m1es asuu jossai Forssassa punkkisten peurojen keskellä.
Sinähän voisit tulla pelastamaan minut punkkien kynsistä ja laittaa peurat päätä lyhyemmiksi.


 
Ajelin tänään...jossain päin Suomea, kauniilla erämaa-alueella. Käkkärämäntyjä ja soita auringonlaskun valossa. Kaunista. Teki mieli ottaa teltta ja rinkka ja majoittua jonkun suon laitaan.

Ja tää on ihanaa aikaa kun ötököitä ei ole miljoonittain vielä.

Mutta mukavia kelirikkomonttuja oli tiessä! Jos ei iskarit menny nii jo on ihme.
Selvästi autoilit Torronsuon ympäristössä. Ihan siinä Forssan kupeessa.

 
Mitähän mä teen lenkkeilyssä väärin? Jalat ja lonkat on ollu tänä keväänä kipeet kun oon lenkkeilly, mut nyt kun oon pitäny viikonlopun taukoa, ei kipuja ole.

Venyttelen kyllä ennen ja jälkeen. Lenkkikengät on hyvät.

En oo urheilija, mutta voiko tähän soveltaa sanontaa "urheilija ei tervettä päivää näe?"

Mum kroppaa ei kolota silloin kun en lenkkeile. Onko liikunta pahaksi?
 
Mitähän mä teen lenkkeilyssä väärin? Jalat ja lonkat on ollu tänä keväänä kipeet kun oon lenkkeilly, mut nyt kun oon pitäny viikonlopun taukoa, ei kipuja ole.

Venyttelen kyllä ennen ja jälkeen. Lenkkikengät on hyvät.

En oo urheilija, mutta voiko tähän soveltaa sanontaa "urheilija ei tervettä päivää näe?"

Mum kroppaa ei kolota silloin kun en lenkkeile. Onko liikunta pahaksi?

Ellei ole kipuja, on kuollut.

Nih!
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Mitähän mä teen lenkkeilyssä väärin? Jalat ja lonkat on ollu tänä keväänä kipeet kun oon lenkkeilly, mut nyt kun oon pitäny viikonlopun taukoa, ei kipuja ole.

Venyttelen kyllä ennen ja jälkeen. Lenkkikengät on hyvät.

En oo urheilija, mutta voiko tähän soveltaa sanontaa "urheilija ei tervettä päivää näe?"

Mum kroppaa ei kolota silloin kun en lenkkeile. Onko liikunta pahaksi?
Et kai vaan jånnitä liikaa, lähteekö se askel liikkeelle hetimiten hartioitten alapuolelta?
Tosin tuo Roosaruusankin totuus alkaa ilmetä, kun puoli vuosisataa rupeaa rikkumaan.
 
Et kai vaan jånnitä liikaa, lähteekö se askel liikkeelle hetimiten hartioitten alapuolelta?
Tosin tuo Roosaruusankin totuus alkaa ilmetä, kun puoli vuosisataa rupeaa rikkumaan.
Miten askel lähtee hartioitten alapuolelta, alkaaks sulla jalat sieltä? :)
(Miettii pääjalkaisia, eli pikkulasten tapaa piirtää tikku-ukolle jalat alkamaan heti päästä)
 
nii mut veikkasin, missä ajelit :D

Tai sit se ylempänä, Kauhaneva-joku.
Emmää kerro
@-roosaruusa- , kyllä se Torronsuo oli ja on. Echo on kiertänyt kuin kissa kuumaa puuroa Forssan ympärillä tuon peuraviestini jälkeen. Mitähän sillä on mielessään :eek:

Pelottava ehdotus: tulisitko pelkääjän paikalle.... nyppisin punkit... sieltäkin...
 

Yhteistyössä