Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olipa aamu.

Jokaikistä lihasta sattui. Käsien ylös nostaminen tuntui siltä ku ois kymmenen kilon punteilla yrittänyt... ellinen sängyssä lepäily ei tehnyt yhtään hyvää ja kuume kai sulatti lihakset.

Mut nyt on parempi olo. Eikä kuumettakaan vielä. Aamupalaksi salaattia vuohenjuustolla. Ja kunhan talo herää ni voisi keittää vispipuuroa tyrnimarjoista.

Mut nyt lisää Harry Quobertin tapausta. Eolen piti levätä niin usein että olen vasta sivulla 477.
 
Olipa aamu.

Jokaikistä lihasta sattui. Käsien ylös nostaminen tuntui siltä ku ois kymmenen kilon punteilla yrittänyt... ellinen sängyssä lepäily ei tehnyt yhtään hyvää ja kuume kai sulatti lihakset.

Mut nyt on parempi olo. Eikä kuumettakaan vielä. Aamupalaksi salaattia vuohenjuustolla. Ja kunhan talo herää ni voisi keittää vispipuuroa tyrnimarjoista.

Mut nyt lisää Harry Quobertin tapausta. Eolen piti levätä niin usein että olen vasta sivulla 477.
Aamupalan sinä söi ja parani?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Olipa aamu.

Jokaikistä lihasta sattui. Käsien ylös nostaminen tuntui siltä ku ois kymmenen kilon punteilla yrittänyt... ellinen sängyssä lepäily ei tehnyt yhtään hyvää ja kuume kai sulatti lihakset.

Mut nyt on parempi olo. Eikä kuumettakaan vielä. Aamupalaksi salaattia vuohenjuustolla. Ja kunhan talo herää ni voisi keittää vispipuuroa tyrnimarjoista.

Mut nyt lisää Harry Quobertin tapausta. Eolen piti levätä niin usein että olen vasta sivulla 477.
Tuo lihaskipu kuulostais ihan koronalta. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Saattoi tuo kuitenkin olla koronakin, sinähän olet useamman kerran rokotettu, vai kuinka? Rokote ei välttämättä estä tartuntaa, mutta leikkaa taudilta tehot.

On se mahdollista! Olo oli kuin sikainfluenssassa aikoinaan, paitsi että ei ollut yskää. Ni ja ku kuumetta ei kestänyt kuin puolitoista vuorokautta niin pysyin sentään pystyssä ettei ihan kontata tarvinnut kuten sikaversiossa piti useamman päivän ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä