Päivää murut.
Työpäivä oli,ok päivä.
Päivälliseksi taas Konnichiwan susheja prismasta. Hyviä on
Työpäivä oli,ok päivä.
En tiiä.Mikäs sun ruokahalun vei ?
Toivottavasti saat jotain ees syötyäEn tiiä.
Kuulostaa mukavalle. Meillä taas on hommaa, enkä mihinkään lomalle pääse...Enää vain torstai työpäivä ja pääsen lomalle !!!!! Mie oon niin valmis viettämään lomaa vaikka tykkäänkin olla siellä kuntouttavassa. Siskolle pitäis viedä lasten lahjakassi ja sitten saa ottaa ihan rennosti.
7.1 paluu töihin.
Korona? Onko hajuaisti tallella?En tiiä.
, enkä mihinkään lomalle pääse...
Eikö sul oo joululomaa ollenkkaan ?Kuulostaa mukavalle. Meillä taas on hommaa, enkä mihinkään lomalle pääse...
Tein tuota vihreetä soosimönjää, ja lohkoperunoita pippurin ja suolan, sekä timjamin kera. Ihan hyvää tuli, vaikka tavallista sipulia ja valkosipulia saa vähentää tuosta mönjästä rutkasti. Tuli vähän peston tapaista.
Kylkeen lihapullia ranskalaisen sipulikeittopaketin ohjeella.
Nam!
Tääkin jäi pitoon.
Käsittämättömän hyviä lohkoperunoita: ”Onko väärin, että nämä olivat illalliseni 4 päivää peräkkäin?”
Taivaallinen valkosipuli-yrttiseos antaa näille lohkoperunoille viimeisen silauksen.www.iltalehti.fi
Mies söi niin paljon että makaa nyt sängyn pohjalla.
Mä oon monenlaisia lohkoperunoita syönyt, mutta parhaat tulee kun laittaa ruokaöljyä, suolaa ja timjamia. Timjami on raikas.Kuulostaa nerokkaalta, potut menevät kokeilulistalle ku ei oo yhtikäs voita tai kermaa ohjeessa.
Mä tein niin tulista wokkia että hikoillaan kumpikin täällä vaik muuten on vähän vilu.
ne on hyviä mutta ihan sairaan kalliitaPäivää murut.
Työpäivä oli,ok päivä.
No joo, 19.90 € kg muistaakseni.ne on hyviä mutta ihan sairaan kalliita
Daimiksi sitä on vissiin kuvattu ennenkin. Helppo tehdä ja maukasta@KalaMies! Tein jälkkäriksi sitä sun viime viikolla (?) mainitsemaas mantelikrokanttia.
Kokeilin 2 päällisellä, Fazerin sinisellä ja taloussuklaalla.
Tuli ihanaa! Ihanku Dajmia. Tumma suklaa toimii tuossa päällisenä paremmin kuin Fazerin sininen.
Kylläpä ostit paljon. Melkein 20 kiloa. Se on kyl hyvää, ei sen puoleen...No joo, 19.90 kg muistaakseni.
Oisko 6 kpl maksanut melkein 6€
Missä vaiheessa sä sitä oot leikannu? Kun mietin että jos tekis sitä vaikka lahjaksi ja siisteiksi paloiksi, niin eiks kannattais laittaa sen mantelimönjän päälle heti suklaa ja 5 min.jähmettää ja sit vielä vähän pehmeenä leikata palasiksi.Daimiksi sitä on vissiin kuvattu ennenkin. Helppo tehdä ja maukasta
Oon leikannut valmiina. Ehkä tosiaan kannattais leikata ennen kuin se on kivikovaaMissä vaiheessa sä sitä oot leikannu? Kun mietin että jos tekis sitä vaikka lahjaksi, niin eiks kannattais laittaa sen mantelimönjän päälle heti suklaa ja 5 min.jähmettää ja sit vielä vähän pehmeenä leikata palasiksi.
Nyt kun leikkaa niin sinkoilee palaset sinne tänne.
on siinä riisillä ja norjanlohella hintaaNo joo, 19.90 € kg muistaakseni.
Eipähän onneksi köyhää kirpassu,No joo, 19.90 € kg muistaakseni.