• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Enää vain torstai työpäivä ja pääsen lomalle !!!!! Mie oon niin valmis viettämään lomaa vaikka tykkäänkin olla siellä kuntouttavassa. Siskolle pitäis viedä lasten lahjakassi ja sitten saa ottaa ihan rennosti.
7.1 paluu töihin.
 
Tein tuota vihreetä soosimönjää, ja lohkoperunoita pippurin ja suolan, sekä timjamin kera. Ihan hyvää tuli, vaikka tavallista sipulia ja valkosipulia saa vähentää tuosta mönjästä rutkasti. Tuli vähän peston tapaista.
Kylkeen lihapullia ranskalaisen sipulikeittopaketin ohjeella.
Nam!
Tääkin jäi pitoon.

Mies söi niin paljon että makaa nyt sängyn pohjalla.
 
Tein tuota vihreetä soosimönjää, ja lohkoperunoita pippurin ja suolan, sekä timjamin kera. Ihan hyvää tuli, vaikka tavallista sipulia ja valkosipulia saa vähentää tuosta mönjästä rutkasti. Tuli vähän peston tapaista.
Kylkeen lihapullia ranskalaisen sipulikeittopaketin ohjeella.
Nam!
Tääkin jäi pitoon.

Mies söi niin paljon että makaa nyt sängyn pohjalla.

Kuulostaa nerokkaalta, potut menevät kokeilulistalle ku ei oo yhtikäs voita tai kermaa ohjeessa.


Mä tein niin tulista wokkia että hikoillaan kumpikin täällä vaik muuten on vähän vilu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Daimiksi sitä on vissiin kuvattu ennenkin. Helppo tehdä ja maukasta
Missä vaiheessa sä sitä oot leikannu? Kun mietin että jos tekis sitä vaikka lahjaksi ja siisteiksi paloiksi, niin eiks kannattais laittaa sen mantelimönjän päälle heti suklaa ja 5 min.jähmettää ja sit vielä vähän pehmeenä leikata palasiksi.
Nyt kun leikkaa niin sinkoilee palaset sinne tänne. :D
 
Missä vaiheessa sä sitä oot leikannu? Kun mietin että jos tekis sitä vaikka lahjaksi, niin eiks kannattais laittaa sen mantelimönjän päälle heti suklaa ja 5 min.jähmettää ja sit vielä vähän pehmeenä leikata palasiksi.
Nyt kun leikkaa niin sinkoilee palaset sinne tänne.
Oon leikannut valmiina. Ehkä tosiaan kannattais leikata ennen kuin se on kivikovaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä