• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mua ei haittaisi yhtään, jos lonkkakivu lisksi katoaisivat ihan jäätävät kuukautisia ennen olevan kivut ja "vähän pöljä" olo joka mulla on ollut ehkä jo niin pitkään etten muista miltä tuntuu olla oma tervä itsensä :D


Nii. Ja se imusolmukesyöpä. Ties vaikka noilla ois ollut jotain syytö siihenkin. Autoimmuunisairauksien riskiä ainakin lisöävät ja mullahan on kilpirauhasen vajaatoiminta .Tosin se saattoi tulla sädehoidoista mutta...

Ni ja väsyttääkin. Ja turvottaa. Ja kolottaa sinne ja tänne.



Mut siedän noi kaikki muut kunhan tosta lonkkakivusta pääsisin!
Ettei lonkkakipu ole bursiittia eli reisiluun päässä olevien "tyynyjen" tulehdusta? 40-60-vuotiaiden naisten vaiva.
Mua juilinut lonkkiin n.kuukauden ajan, ja lenkkeily pahentaa.
Öisin kyljellään nukkuminen on tuskaa.
 
Ettei lonkkakipu ole bursiittia eli reisiluun päässä olevien "tyynyjen" tulehdusta? 40-60-vuotiaiden naisten vaiva.
Mua juilinut lonkkiin n.kuukauden ajan, ja lenkkeily pahentaa.
Öisin kyljellään nukkuminen on tuskaa.

Ei oo, tutkittu on sekin mahdollisuus.

Noin viikkoa ennen menkkoja se viiltely iskee. Ja tuntuu siltä kuin joku tunkisi makkaratikun lonkasta sisään niin että jalat pettävät alta. Eikä mikään kipulääke tee yhtikäs mitään sille.
 

Yhteistyössä