JepVäsy. Vääää-ää-sy.
Sy-vä-vä-sy-sy-vä väsy.
JepVäsy. Vääää-ää-sy.
Sy-vä-vä-sy-sy-vä väsy.
Ettei lonkkakipu ole bursiittia eli reisiluun päässä olevien "tyynyjen" tulehdusta? 40-60-vuotiaiden naisten vaiva.Mua ei haittaisi yhtään, jos lonkkakivu lisksi katoaisivat ihan jäätävät kuukautisia ennen olevan kivut ja "vähän pöljä" olo joka mulla on ollut ehkä jo niin pitkään etten muista miltä tuntuu olla oma tervä itsensä
Nii. Ja se imusolmukesyöpä. Ties vaikka noilla ois ollut jotain syytö siihenkin. Autoimmuunisairauksien riskiä ainakin lisöävät ja mullahan on kilpirauhasen vajaatoiminta .Tosin se saattoi tulla sädehoidoista mutta...
Ni ja väsyttääkin. Ja turvottaa. Ja kolottaa sinne ja tänne.
Mut siedän noi kaikki muut kunhan tosta lonkkakivusta pääsisin!
Ettei lonkkakipu ole bursiittia eli reisiluun päässä olevien "tyynyjen" tulehdusta? 40-60-vuotiaiden naisten vaiva.
Mua juilinut lonkkiin n.kuukauden ajan, ja lenkkeily pahentaa.
Öisin kyljellään nukkuminen on tuskaa.
Ootteko huomannu että tuo myrkytetty Aleksei Navalnyi on muuten raamikas mies. Siinä on jotain yrmyä vetovoimaa.
Jos tuo näyttelis James Bondissa niin voisin suostua Bond-tytöksi (jos ne ottaa nelikymppisiä ).
R0s hivuttautuu jo likelle.... (kuvassa sen vaimo)
Sillä on jo nätti perhekin.Voi ei. Onkse naimisissa. En mä naituja vokottele.
Kaikki taitaa olla ollu koko illan nukkumassa.Tylsää. Tylsää, tylsää, tylsää!
Muksu pyysi lupaa olla pois koulusta viimeisenä koulupäivänä ennen joulua. Perusteluna, ettei siellä tehdä mitään opiskelujuttuja.
Ai lupa vai?
No jaa, puolensa ja puolensa.Mun muksu haluaa erota kirkosta.
Lupia ja lupia...
ÖitäMä taidan painua petiin.
Kun nukkuu, ni tieto koronatuloksesta tulee joutuisammin.
Hyvää yötä! Mun päivästä ei enää tähän aikaan järkevää tule, kiitos väsymyksen, joten seuraan tunnin päästä sua unten utumaille ja Nukkumatin hoodeille johonki lullabaloo-untuva-homomaahan, eikun höyhensaarille!Mä taidan painua petiin.
Kun nukkuu, ni tieto koronatuloksesta tulee joutuisammin.
On kyllä nätti perhe. Koko perheellä ihan samanlaiset silmätSillä on jo nätti perhekin.
R0s, me myöhästyttiin.
Joo ja kauheen onnellisen näköinen tuo Aleksei tuosta perheestään.On kyllä nätti perhe. Koko perheellä ihan samanlaiset silmät
Koko perhe näyttää onnelliseltaJoo ja kauheen onnellisen näköinen tuo Aleksei tuosta perheestään.
No siis tein syväanalyysin vain hymyn perusteella...
Isällä JA äidillä.... hmmm ei hjuväOn kyllä nätti perhe. Koko perheellä ihan samanlaiset silmät