• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Kissan kanssa kinasteltu jo kylläkin muutama tunti (toi hermostuu usein ennen nokosiaan jostain mystisestä syystä mulle, jota en vieläkään ihan täysin ymmärrä....sen tiedän, että haluaa mut samaan huoneeseen minne menee nukkumaan, että saa katsoa kunnes nukahtaa).

Niin ja täällä tulee LUNTA!! :love: :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Huomenii juu. Negatiivinen koronatestitulos pläjähti luuriin puoliltaöin ja sit en ihan heti saanutkaan unta.

Ja kipeältä tuntuu yhä! Miks normiflunssan kanssa täytyy kikkailla saikkua saadakseen? Tosin en mä sitä kaipaa ku voin kirjoitella lapuskaan näille päiville "työtön". Meen töihin sit ku on parempi olo.
Ikävää tuo sairastaminen, mutta hyvä ettei ollut positiivinen tulos!
 
Huomenta

Kissan kanssa kinasteltu jo kylläkin muutama tunti (toi hermostuu usein ennen nokosiaan jostain mystisestä syystä mulle, jota en vieläkään ihan täysin ymmärrä....sen tiedän, että haluaa mut samaan huoneeseen minne menee nukkumaan, että saa katsoa kunnes nukahtaa).

Niin ja täällä tulee LUNTA!!
Se varmaan suunnittelee syövänsä sut eikä siksi halua päästää silmistään.
 
Huomenii juu. Negatiivinen koronatestitulos pläjähti luuriin puoliltaöin ja sit en ihan heti saanutkaan unta.

Ja kipeältä tuntuu yhä! Miks normiflunssan kanssa täytyy kikkailla saikkua saadakseen? Tosin en mä sitä kaipaa ku voin kirjoitella lapuskaan näille päiville "työtön". Meen töihin sit ku on parempi olo.
No sepä oli positiivistä. Kaikkien vitsien äiti :)
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Huomenii juu. Negatiivinen koronatestitulos pläjähti luuriin puoliltaöin ja sit en ihan heti saanutkaan unta.

Ja kipeältä tuntuu yhä! Miks normiflunssan kanssa täytyy kikkailla saikkua saadakseen? Tosin en mä sitä kaipaa ku voin kirjoitella lapuskaan näille päiville "työtön". Meen töihin sit ku on parempi olo.
Hyvä että oli nega,pikaista paranemista kuitenkin flunsasta
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä