Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Reilun vuoden ku ois jaksanut niin sata vuotta ois täyttänyt.
Osanottoni, mutta noilla kilometreillä mummosi teki täyden matka, toivottavasti oli onnistunut ja onnellinen. Hautajaisista saattaa tulla jopa lämminhenkinen sukutapaaminen, ei niin surullinen tilaisuus. Noin tapahtui minun mummoni rauhallisen poisnukkumisen jälkeen.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
vierailija
Jos joutuu käymään flunssan, poskiontelontulehdusoireiden, takia terveyskeskuksessa niin ne luultavasti haluaa tehdä koronatestin varuiksi niin voihan siitä kieltäytyä?? Mun nenään ei tungeta mitään tikkua ajatuskin saa voimaan pahoin. Eikö verokokeessa näy korona ja vasta-aineet?
 
vierailija
Jos joutuu käymään flunssan, poskiontelontulehdusoireiden, takia terveyskeskuksessa niin ne luultavasti haluaa tehdä koronatestin varuiksi niin voihan siitä kieltäytyä?? Mun nenään ei tungeta mitään tikkua ajatuskin saa voimaan pahoin. Eikö verokokeessa näy korona ja vasta-aineet?
Ei näy. Koronavasta-aineet otetaan nenä-nielunäytteellä.
 
Jos joutuu käymään flunssan, poskiontelontulehdusoireiden, takia terveyskeskuksessa niin ne luultavasti haluaa tehdä koronatestin varuiksi niin voihan siitä kieltäytyä?? Mun nenään ei tungeta mitään tikkua ajatuskin saa voimaan pahoin. Eikö verokokeessa näy korona ja vasta-aineet?
En tiedä tekevätkö koronatestin. Luulen että siihen on pakko suostua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää,viimeinen etäpäivä lopussa. Maanantaina jatketaan työpaikassa,siellä ei onneksi ole ollut kuulema yhtään koronatapausta.
Lounaaksi kuskussalaattia,vihersalaattia ja broilerin fileepihvi.
Kohta voisi keittää kahvia ja pala jogurtti-mustikkapiirakkaa
 
Siis tänään on keskiviikko?

Otin väärän määrän tyroksiinia ku eilinen on jäänyt väliin. :s
Näkyykö se aikuisilla kuin herkästi arvoissa, jos yksi päivä jää välistä?
Nuorimmalla ollut vajaatoimintaa taaperoiästä lähtien ja huolehtinut aina tosi hyviin niistä n. 10 vuotiaasta lähtien, paitsi varhaisteininä jäi muutamana päivänä ottamatta ja se näkyikin sitten verikokeissa myöhemmin jonkunlaisena heittona....tosin sillon vaikutti sekin, että poika kasvoi nopeesti.
 
Jos joutuu käymään flunssan, poskiontelontulehdusoireiden, takia terveyskeskuksessa niin ne luultavasti haluaa tehdä koronatestin varuiksi niin voihan siitä kieltäytyä?? Mun nenään ei tungeta mitään tikkua ajatuskin saa voimaan pahoin. Eikö verokokeessa näy korona ja vasta-aineet?
Sä olet samanlainen kuin minä aina kun mietin verikokeisiin menemistä...siis ton koronapuikon nenään työntämisen kanssa.

Mutta siis luulenpa, että sun joko pitää suostua siihen testiin tai mennä varuilta kotikaranteeniin.
 
r0s
Näkyykö se aikuisilla kuin herkästi arvoissa, jos yksi päivä jää välistä?
Nuorimmalla ollut vajaatoimintaa taaperoiästä lähtien ja huolehtinut aina tosi hyviin niistä n. 10 vuotiaasta lähtien, paitsi varhaisteininä jäi muutamana päivänä ottamatta ja se näkyikin sitten verikokeissa myöhemmin jonkunlaisena heittona....tosin sillon vaikutti sekin, että poika kasvoi nopeesti.

Ei hajuakaan. :D Tuskin päivä vaikuttaa mitään minnekän. Muuta kuin tietty sihen, että tabletit loppuvat ennen tai myöhemmin mitä piti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä