Onnistuinko?Yritit, minua.
Onnistuinko?Yritit, minua.
Kyllä. Tule tänne.Onnistuinko?
No et puhunut.No ehämmää mistään iskemisestä ees puhununna
Hyvä aika pyytää, kun on nuo rajoitukset.Kyllä. Tule tänne.
Pidetään kivaa videoyhteyden avullaHyvä aika pyytää, kun on nuo rajoitukset.
Mä en ole lukenut ja mitä olen amerikkalaismediaa lukenut netin kautta niin riippuu ihan siitä missäpäin Trumpin puheita editoidaan, että kuinka paljon niistä on totta..No et puhunut.
Realistinen ajattelu itsestä ei liene itsesääliä.
Huomasitko mitä Trump sanoi itsestään eilen? Se oli itsesääliä ja lapsellista, presidentin moittia, ettei hän ole yhtä suosittu kuin joku toinen.
No niin , tässä sitä taasen ollaan.
Tuskin olen niin suosittu kuin leelin ja halusin olla.
Seurustelin naisen kanssa, mutta hän nai toisen miehen.
Sitten seurustelin vielä toisenkin naisen kanssa ja sama juttu, hänkin meni toiselle miehelle.
Kolmas seurustelukumppani muutti toiseen kaupunkiin ja nyt mekko ilmoittaa löytäneensä uuden rakastettavan.
Onkohan se myönnettävä, että tuskin on ketään niin epätoivoista naista, että hyväksyisi Algoman ystäväkseen.
Mutta kuinka paljon perustuu realistiseen ajatteluun ja kuinka paljon liittyy omaan epävarmuuteen?Realistinen ajattelu itsestä ei liene itsesääliä.
Sen kuitenkin voit uskoa, että Trumpin itsensä puheissa ei ole puoleksikaan totta.Mä en ole lukenut ja mitä olen amerikkalaismediaa lukenut netin kautta niin riippuu ihan siitä missäpäin Trumpin puheita editoidaan, että kuinka paljon niistä on totta..
Ros, älä usko kaikkea mitä pränttään täältä.Mut hei ystävyys ja suhde ovat asiat erikseen.
Ja elämä on aivan liian lyhyt jotta kannattaisi jäädä jumittamaan toiveeseen mahdollisesta suhteesta! Tulta päin, mies!
Eli hän ei ole sen pahempi mörkö kuin muutkaan poliitikot sitten.Sen kuitenkin voit uskoa, että Trumpin itsensä puheissa ei ole puoleksikaan totta.
Kiinalaista chilikanaa tai jotain thairuokaa.Tekisi mieli huomenna ruoaksi jotain tulista.. Mitähän sitä keksii.
Mielestäni hän ei ole presidentiksi sopiva ollenkaan.Eli hän ei ole sen pahempi mörkö kuin muutkaan poliitikot sitten.
Kiinalaista chilikanaa tai jotain thairuokaa.
Jaahas jää primetimet tältä illalta väliin, kun tuli muuta menoa...
No jos ellu rakastelee niin silloin on epäkohteliasta osallistua tietovisaan samaan aikaan.Mitäh?
Mä olen primetimeillyt vessassa, soutuveneessä, moottoritiellä ja töissä.
Ei VOI olla asiaa mikä estäisi muutaman minuutin visan!
Niinpä, mä makasin eilen sängyssä primen aikaan.No jos ellu rakastelee niin silloin on epäkohteliasta osallistua tietovisaan samaan aikaan.
Tai jos ajaa autoa niin se on vaarallista.
Mä putosin kuutosessa. En tiennyt sitä puuta.
PanoMitäh?
Mä olen primetimeillyt vessassa, soutuveneessä, moottoritiellä ja töissä.
Ei VOI olla asiaa mikä estäisi muutaman minuutin visan!
Pano