Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi tätä elämää. Kuukausi sitten erottu ja nyt tapasin jonkun. Uusi tuttavuus kysyy miksi en vastaa. Itku kurkussa mietin mitä sanoa hänelle. En oo valmis mihinkään suhteeseen.
Kerro tuo sama hänelle, mutta niin että hän ymmärtää sun tilanteen ja antaa tilaa...mutta ei kuitenkaan häviä kokonaan mihkään vaan voisitte vaikka ystävystyä?:)
 
No niin , tässä sitä taasen ollaan.
Tuskin olen niin suosittu kuin leelin ja halusin olla.
Seurustelin naisen kanssa, mutta hän nai toisen miehen.
Sitten seurustelin vielä toisenkin naisen kanssa ja sama juttu, hänkin meni toiselle miehelle.
Kolmas seurustelukumppani muutti toiseen kaupunkiin ja nyt mekko ilmoittaa löytäneensä uuden rakastettavan.
Onkohan se myönnettävä, että tuskin on ketään niin epätoivoista naista, että hyväksyisi Algoman ystäväkseen.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
No niin , tässä sitä taasen ollaan.
Tuskin olen niin suosittu kuin leelin ja halusin olla.
Seurustelin naisen kanssa, mutta hän nai toisen miehen.
Sitten seurustelin vielä toisenkin naisen kanssa ja sama juttu, hänkin meni toiselle miehelle.
Kolmas seurustelukumppani muutti toiseen kaupunkiin ja nyt mekko ilmoittaa löytäneensä uuden rakastettavan.
Onkohan se myönnettävä, että tuskin on ketään niin epätoivoista naista, että hyväksyisi Algoman ystäväkseen.
Eihän ystävyys epätoivoa vaadi?
Naisiin ei yleensä hirveen kauan kyllä tehoa itsesäälissä pyöriminen:)
 
No niin , tässä sitä taasen ollaan.
Tuskin olen niin suosittu kuin leelin ja halusin olla.
Seurustelin naisen kanssa, mutta hän nai toisen miehen.
Sitten seurustelin vielä toisenkin naisen kanssa ja sama juttu, hänkin meni toiselle miehelle.
Kolmas seurustelukumppani muutti toiseen kaupunkiin ja nyt mekko ilmoittaa löytäneensä uuden rakastettavan.
Onkohan se myönnettävä, että tuskin on ketään niin epätoivoista naista, että hyväksyisi Algoman ystäväkseen.
Sä oot niin kaukana.
 

Yhteistyössä