Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta,uni loppui seiskan aikoihin. Hertta tuli viereen siliteltäväksi ja Minttu kahteli tv-tasolta Hertan silittelyä ja pudotti vesikuppin alas lattialle. :LOL::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
ja huomenta

Nukuin sohvalla pienessa kippurassa, koska sängyn kaikki tyynyt ja kaksi peittoa oli siinä jalkopäässä isona pinkkana....nyt on vähän aamujäykkänä selkä, mutta kaitpa tuo tästä vetreentyy.

Ulkona on pilvistä ja sen näköistä, että täälläpäin ei ainakaan lämpötilat nouse tänään kattoon.:(
 
Viimeksi muokattu:
ja huomenta

Nukuin sohvalla pienessa kippurassa, koska sängyn kaikki tyynyt ja kaksi peittoa oli siinä jalkopäässä isona pinkkana....nyt on vähän aamujäykkänä selkä, mutta kaitpa tuo tästä vetreentyy.

Ulkona on pilvistä ja sen näköistä, että täälläpäin ei ainakaan lämpötilat nouse tänään kattoon.:(
näyttää tulevan taas sadepäivä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nätti päivä ainakin vielä.
Jos metsään tahdot mennä nyt,takuulla yllätyt vai miten se meni?
Toivottavasti ei tule yllätyksiä. On tääkin kai hulluutta kun pitää mennä marjoja poimimaan vaikka kroppa on kohta taas kipeä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Lohturuokaa.

Pitsaa triplajuustolla, valkosipuliöljyllä, kalliilla purkkikatkaravuilla ja seuraksi mooooonta olutta.


Koska mä en enää ikinä, ikinä voi saada maailman parhaita lihapullia tai rapsureunaisia lettuja jotka -vain minulle!- paisteltiin kolminkertaisessa voimäärässä niiiiiiin hyviksi ettei mikään.

Onneksi satoi. Ehkä ihan jokainen ei hoksannut että siellä se tyyppi lapionvarressa itkee koko työpäivän.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Lohturuokaa.

Pitsaa triplajuustolla, valkosipuliöljyllä, kalliilla purkkikatkaravuilla ja seuraksi mooooonta olutta.


Koska mä en enää ikinä, ikinä voi saada maailman parhaita lihapullia tai rapsureunaisia lettuja jotka -vain minulle!- paisteltiin kolminkertaisessa voimäärässä niiiiiiin hyviksi ettei mikään.

Onneksi satoi. Ehkä ihan jokainen ei hoksannut että siellä se tyyppi lapionvarressa itkee koko työpäivän.
Olen pahoillani menetyksesi johdosta.
Suru muuttaa muotoaan, ikävä ja rakkaus jäävät.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Lohturuokaa.

Pitsaa triplajuustolla, valkosipuliöljyllä, kalliilla purkkikatkaravuilla ja seuraksi mooooonta olutta.


Koska mä en enää ikinä, ikinä voi saada maailman parhaita lihapullia tai rapsureunaisia lettuja jotka -vain minulle!- paisteltiin kolminkertaisessa voimäärässä niiiiiiin hyviksi ettei mikään.

Onneksi satoi. Ehkä ihan jokainen ei hoksannut että siellä se tyyppi lapionvarressa itkee koko työpäivän.
Pizza kuullostaa hyvältä,mutta miks et saa enää niitä lihapullia ja lettuja ?
Halaus itkusta.
 
vierailija
Lohturuokaa.

Pitsaa triplajuustolla, valkosipuliöljyllä, kalliilla purkkikatkaravuilla ja seuraksi mooooonta olutta.


Koska mä en enää ikinä, ikinä voi saada maailman parhaita lihapullia tai rapsureunaisia lettuja jotka -vain minulle!- paisteltiin kolminkertaisessa voimäärässä niiiiiiin hyviksi ettei mikään.

Onneksi satoi. Ehkä ihan jokainen ei hoksannut että siellä se tyyppi lapionvarressa itkee koko työpäivän.
Voi Ros, olen kovin pahoillani ja otan osaa jos olet kokenut menetyksen.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä