Tiesikkö nää että rekisteröityneen nikki on punainen? Vierailijoilla se on musta.Manta on 8v ikäneito.
Tiesikkö nää että rekisteröityneen nikki on punainen? Vierailijoilla se on musta.Manta on 8v ikäneito.
Olin tulossa muistuttamaan samasta asiasta
Tottakai tiedän minkälainen on mun nikkiTiesikkö nää että rekisteröityneen nikki on punainen? Vierailijoilla se on musta.
Ei varmasti tajunnutTiesikkö nää että rekisteröityneen nikki on punainen? Vierailijoilla se on musta.
Niin, sinä et tainnut tajuta sitä ennen kun mek kertoiEi varmasti tajunnut
Kommentoinko sua mitenkään? Peukutinko? En. Johtuen siitä että vartosin ihan Ellun oman vastauksen.Niin, sinä et tainnut tajuta sitä ennen kun mek kertoi
Älä puutu muiden juttuihin niin saat olla rauhassaKommentoinko sua mitenkään? Peukutinko? En. Johtuen siitä että vartosin ihan Ellun oman vastauksen.
Mä en aina enkä edes kovin usein vaan jaksa lähteä sun leikkiis mukaan.
Hanki rillit. Sanoin sen vierailijalle. En kenellekään muulle.Niin, sinä et tainnut tajuta sitä ennen kun mek kertoi
Onko tuo joku yleinen nimitys, lempinimi, palstatrolllleille vai miksi tuo yksi sönköttää aina tuollaisia?hushus pjunahilka
nyt alas nyt vetään täältä
Maximi pistemäärä on 11. Sä pelasit jotakin muuta peliä.
E eeeeennnMaximi pistemäärä on 11. Sä pelasit jotakin muuta peliä.
9 oikein6 oikein
Kohta primetime!
Olin tulossa muistuttamaan samasta asiasta
Eikös tuo riitä siihen, että pääset johonkin raha arvontaan?59 pistettä viikkosaldona. Kaikesta toheloinista huolimatta.
Eikös tuo riitä siihen, että pääset johonkin raha arvontaan?
Joo sitä meinasin...Jokakisassahan voi saada rahaa vastaamalla oikein viimeiseenkin kysymykseen.
Huippuvisaa ehkä tarkoitit? Siine osallistuin viime viikolla ja tänään.