Toivottavasti johtuu tuosta.Jos manta vaan on stressaantunut lääkärikäynnistä vielä, jos haistaa vielä itsessään sen elääkärin hajun ja se jotenkin ahdistaa ja niistä lääkkeistä mitä sai.
Toivottavasti johtuu tuosta.Jos manta vaan on stressaantunut lääkärikäynnistä vielä, jos haistaa vielä itsessään sen elääkärin hajun ja se jotenkin ahdistaa ja niistä lääkkeistä mitä sai.
Meillä kissa oli jotenkin masentunut elääkärin jälkeen jonkin aikaa. Kai se stressaa niin kovasti niin kestää vähän aikaa toipua.Toivottavasti johtuu tuosta.
Menin sit laittamaan väsyneenä ruohonleikkurissa bensaa moottoriöljysäiliöön eikä polttoainesäiliöön... Ihmettelin ku ei käynnisty.
En tajunnu siitäkään kun siinä korkissa oli mittatikku...
Mies virnuilee tuossa.
Mittee söit ?Röyh
KanahampurilaisenMittee söit ?
Meillä tuoksuu uunissa possun suolalapa
Hö.Kissa ei taaskaan syö
Lisäksi olen pannut merkille, ettei se tule enää luokse ja ''juttele'', on vaan hiljaa
Huomenna soitto ell ja tänään koetan vielä antaa sellasta ruokaa mistä tykkäsi ihan todella paljon kun sai.
Vähän on kyllä ajatukset nyt sekaisin ja epätodellinen olo
Ei mahdu, minä olen jo täälläTuleeko ellu viekkuun lämpimän peiton alle?
Ei mahdu, minä olen jo täällä
Oi sukellellaan kahdestaanNyt sukellan sänkyyn. Heips
Olipa kivat unet!Tuleeko ellu viekkuun lämpimän peiton alle?
YhMä söin Mantan. Nyt on masu täynnä.
Mä yritin nukkua, mut kuopus piti olkkarissa semmoista mekkalaa kaverinsa kanssa pleikalla, että vaikka kerran kävin sanomassa niin toista kertaa en ilenny kun yritin nukkua siltä kaveriltaan salaa...nou sliip....Olipa kivat unet!
Niin ja huomenta..