Tämä oli näköjään heittänyt mut taas pellolle...Kato nettiflixistä Venom. Siinä on tää Ellimaarin lempinäyttelijä.
Tämä oli näköjään heittänyt mut taas pellolle...Kato nettiflixistä Venom. Siinä on tää Ellimaarin lempinäyttelijä.
Piti googlettaa. En mää sellasesta leffasta välitä.Kato nettiflixistä Venom. Siinä on tää Ellimaarin lempinäyttelijä.
No höh. Ihan kiva leffaPiti googlettaa. En mää sellasesta leffasta välitä.
Pitää harkita.No höh. Ihan kiva leffa
senkin suttuinen lötköTämä oli näköjään heittänyt mut taas pellolle...
Höh,tsemppiäHuomenta. Monsuunimenkat herätti klo 6 jälkeen, enkä saanu unta.
Todella ikävä juttu. Olisi hyvä käydä röntgenissä pikimmiten. Onko Mantalla jotain leluja joista roikkuu lankoja tms.?Kissa ei taaskaan syö
Lisäksi olen pannut merkille, ettei se tule enää luokse ja ''juttele'', on vaan hiljaa
Huomenna soitto ell ja tänään koetan vielä antaa sellasta ruokaa mistä tykkäsi ihan todella paljon kun sai.
Vähän on kyllä ajatukset nyt sekaisin ja epätodellinen olo
Voi ei.Kissa ei taaskaan syö
Lisäksi olen pannut merkille, ettei se tule enää luokse ja ''juttele'', on vaan hiljaa
Huomenna soitto ell ja tänään koetan vielä antaa sellasta ruokaa mistä tykkäsi ihan todella paljon kun sai.
Kissa ei taaskaan syö
On, mutta ei sellasia mistä vois irrota langanpätkiä syötäväksi.Todella ikävä juttu. Olisi hyvä käydä röntgenissä pikimmiten. Onko Mantalla jotain leluja joista roikkuu lankoja tms.?
Juoko vettä? Onko Mantalla ollut hammasongelmia tai aiemmin?On, mutta ei sellasia mistä vois irrota langanpätkiä syötäväksi.
Se ei oksentele onneks ja sain tossa aamulla leikkimäänkin, mutta toi syömispuoli nyt mättää
Halaus,ikävä juttuKissa ei taaskaan syö
Vettä juo, hampaissa ei ole mitään.Juoko vettä? Onko Mantalla ollut hammasongelmia tai aiemmin?
Käy hiekkaboksilla.Halaus,ikävä juttu
Huomenna ell kunnon tutkimuksiin jos tänään ei pääse päivystykseen mihinkään elöinlääkäriin.
Juoko tai käykö hiekkalaatikolla ?
Liekkö tukos suolistossa.
Ok,pahinta just on se ettei tiiä syytä. Matokuuri ?Käy hiekkaboksilla.
Jotenkin tuntuu ettei toi ole tukoksesta johtuvaa, mutta hirveen turhautunut olo kun ei tiedä mistä kaikki johtuu
Jos manta vaan on stressaantunut lääkärikäynnistä vielä, jos haistaa vielä itsessään sen elääkärin hajun ja se jotenkin ahdistaa ja niistä lääkkeistä mitä sai.Käy hiekkaboksilla.
Jotenkin tuntuu ettei toi ole tukoksesta johtuvaa, mutta hirveen turhautunut olo kun ei tiedä mistä kaikki johtuu
Ei ole pitkä aika kun sai.Ok,pahinta just on se ettei tiiä syytä. Matokuuri ?