No mutta, ei mikään ihme, että on väsynyt. Hienoa, että vointi on parempaan päin.On vielä vähän nuutuneen oloinen ja väsy, mutta syö paremmin...<3
Hyvä kun Manta jo syö / voi paremmin. Ei ihme ookkaan että on nuutunut ja väsy vielä.On vielä vähän nuutuneen oloinen ja väsy, mutta syö paremmin...<3
Etkö osaa tehdä mitään ilman miestäsi? kun hyvin voisit ottaa omaa aikaa ja nautttia saunasta.Kuudelta olis sauna. En tiiä viitinkö mennä,miehellä on kuukauden saunakielto leikkauksen jälkeen.Voi olla että käyn vaan siellä suihkussa
Osaan mutta ei huvittanut enkä jaksanut olla saunassa pitempään. Omaa aikaa saan muutenkin kuin saunassa.Etkö osaa tehdä mitään ilman miestäsi? kun hyvin voisit ottaa omaa aikaa ja nautttia saunasta.
Ei se sitä ole. Mä en tykkää olla yksin saunassa. Seurassa on kivempaa.Etkö osaa tehdä mitään ilman miestäsi? kun hyvin voisit ottaa omaa aikaa ja nautttia saunasta.
Jep,miekin tykkäön olla seurassa saunassa.Ei se sitä ole. Mä en tykkää olla yksin saunassa. Seurassa on kivempaa.
No ei! Saunassa ollaan yksin. Ihanaa yksinoloa.Ei se sitä ole. Mä en tykkää olla yksin saunassa. Seurassa on kivempaa.
No mutta hei se on sun mielipitees...hei haloo onks valoo!No ei! Saunassa ollaan yksin. Ihanaa yksinoloa.
Makunsa kullakin. Mä en oo koskaan ollut yksin saunassa.No ei! Saunassa ollaan yksin. Ihanaa yksinoloa.
No sä saat olla jos kerran tykkäät käydä yksin mutta kaikki ei ole samanlaisia.No ei! Saunassa ollaan yksin. Ihanaa yksinoloa.
Kyllä ja pian on primetime!!Saunassa on ihana olla sekä yksin että seurassa. Ja pitkään.
Kyllä ja pian on primetime!!
6 oikein.
EmmääkäänTyhmiä kysymyksiä. En tykkää urheilusta.
Kato nettiflixistä Venom. Siinä on tää Ellimaarin lempinäyttelijä.Onpa kiva leffa. Ouija: Origin of Evil