Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä yritin nukkua, mut kuopus piti olkkarissa semmoista mekkalaa kaverinsa kanssa pleikalla, että vaikka kerran kävin sanomassa niin toista kertaa en ilenny kun yritin nukkua siltä kaveriltaan salaa...nou sliip....
Miksi salaa?:p
Mä olen nukkunut joskus vaikka pojilla oli kavereita kylässä...nukahin vieläpä sohvalle ja pojat pelas koneella pelejään:D
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
No nyt on hehtaareja lisää pihatilaa. Oon koko päivän pistäny heinää nurin. Ruohonleikkuri on kyllä yks mun parhaimmista kavereista.❤

Hitto, paarma/joku öttiäinen puri korvaan, on ihan tulessa ja iso pallo koko korva!:LOL: Otin histeksiä, jäähytän kylmäkallella ja kohta saunaan ni eiköhän se noilla tokene.

Huomenna pitäs takas vetelään. Ei hotsita niiku yhtään, mutta pakko kun tytöllä on peli ja poika lähtee taas lätkäleirille.
 
Kissoilla onkin tärkeää, että eivät oo pitkiä aikoja syömättä ku niillä muistaakseni voi tulla maksaan joku vaurio.

Apteekissa myyään sellasta ravinnegeeliä, mikä on melko kaloripitosta shittiä, sitä oon joskus työntäny kaverin kissalle spruutalla suuhun, kaveri piti kiinni. Oli pakko antaa sitä lisänä kun kisu ei syöny tarpeeks. Kyllä se siitä sitten tokeni ja söi lisänä vielä pitkään katkarapuja, koska kaveri säikähti kisun syömättömyyttä ja halus varmistaa et kissa varmasti syö. Se karvavauva oli katkarapuahmatti.
 
Kissoilla onkin tärkeää, että eivät oo pitkiä aikoja syömättä ku niillä muistaakseni voi tulla maksaan joku vaurio.

Apteekissa myyään sellasta ravinnegeeliä, mikä on melko kaloripitosta shittiä, sitä oon joskus työntäny kaverin kissalle spruutalla suuhun, kaveri piti kiinni. Oli pakko antaa sitä lisänä kun kisu ei syöny tarpeeks. Kyllä se siitä sitten tokeni ja söi lisänä vielä pitkään katkarapuja, koska kaveri säikähti kisun syömättömyyttä ja halus varmistaa et kissa varmasti syö. Se karvavauva oli katkarapuahmatti.
Ostin sitä geeliä ja onneks tuo suostuu syömään sitä....aina pienen houkuttelun jälkeen.<3
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Iltaa kohden on kissalla taas ruokahalu palannut pätkittäin takaisin...
Herkkuruoat kelpaa, mutta ei se mitään...tärkeinta on se ettei taas lakkaa syömästä.
Toivottavasti nyt menisi säikähdyksellä, eläimetkin on niin sitkeitä että monesti tilanne on kurjempi kuin mitä ne päälleppäin näyttää. Mutta mä uskon että ne olisi siellä ell huomannut jos tilanne olisi vakavampi eivätkä olisi lähettäneet kotiin. Ja kun on sisäkissa niin se sulkee paljon riskitekijöitä pois.
Minkäs ikäinen Manta nyt on?
 
Outo sää. Aurinkoista, +21 astetta lämmintä ja leppeä tuuli.



Vihdoinkin mun koulutusohjelma Jumalan kans tehosi.
Jumala on mies. Ja miehet on vähän, no, on-off. Joko 30 asteen hellejakso tai 14 asteen rankkasateet. (Sorry Iskä )
No mä vähän koulutin Jumalaa että "diör Gaad, voisitko laittaa semmosta kivan leppeää keliä?" Ja sieltä tuli semmosta.

Kiittäkää mua. Ja sit ku tulee rakeita nii mulle voi antaa palautetta.
Sä oot aika rohkee, jos mä uskoisin Jumalaan niin luulenpa että pitäisin häntä sen luokan herra isoherrana etten tohtis yrittää kouluttaa.:D
 
Sä oot aika rohkee, jos mä uskoisin Jumalaan niin luulenpa että pitäisin häntä sen luokan herra isoherrana etten tohtis yrittää kouluttaa.:D
Noo, mietin kyllä että jos huomisen lehdessä lukee että meteoriitti rysähti yhden ok-talon katosta sisään ja mua ei vähään aikaan kuulu palstalla, niin oon joutunu Iskän puhutteluun. :D
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Elena7777
Toivottavasti nyt menisi säikähdyksellä, eläimetkin on niin sitkeitä että monesti tilanne on kurjempi kuin mitä ne päälleppäin näyttää. Mutta mä uskon että ne olisi siellä ell huomannut jos tilanne olisi vakavampi eivätkä olisi lähettäneet kotiin. Ja kun on sisäkissa niin se sulkee paljon riskitekijöitä pois.
Minkäs ikäinen Manta nyt on?
Manta on 8v ikäneito.
 
Toivottavasti nyt menisi säikähdyksellä, eläimetkin on niin sitkeitä että monesti tilanne on kurjempi kuin mitä ne päälleppäin näyttää. Mutta mä uskon että ne olisi siellä ell huomannut jos tilanne olisi vakavampi eivätkä olisi lähettäneet kotiin. Ja kun on sisäkissa niin se sulkee paljon riskitekijöitä pois.
Minkäs ikäinen Manta nyt on?
Manta on pari vuotias<3
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Ellimaar

Yhteistyössä