Täältä palstaltaVoi voi.. Tämän vuoden K-50 discot on peruttu. Mistä mä nyt isken vanhemman varakkaan miehen?
Onko täällä yhtään heitä?Täältä palstalta
mä olis muuten mutta en ole vanha enkä varakasOnko täällä yhtään heitä?
Kyl sä silti kelpaat.mä olis muuten mutta en ole vanha enkä varakas
oon pelkkä ja
Tarkoittaa useampaa kuin 2.Miten monta kertaa käsittää sanonta useamman kerran? Onko se 1 kerta, 2 kertaa ,3,4? Minusta se on vähintään sen 3, mutta yleensä enemmän. Ei se ainakaan vaan yksi ole.
On vaan niin upeaa kun sairaalasta yrittäävät tavoitella, soittavat yhden kerran ja sitten tulee tekstiviesti perään että olemme yrittäneet tavoitella teitä useamman kerran??!!!
Johtuu siitä kun sä oot niin hottisOnpa täällä kuuma.
Jes ! Hieno juttu ;Hupsista keikkaa...nyt on makuuhuone tyhjennetty ja pesin lattian.
Huomenna sitten uudet huonekalut tänne, jei!
Kissa voi hyvin, päästi eilen hiekkalaatikkoon sellasen jytkyn että molemmat tuijotettiin sitä tovi hämmästyneenä ja sen jälkeen onkin voinut paljon paremmin ja syönyt kaiken mitä olen syötäväksi antanut. Tulee taas luokse ''juttelemaan'' ja tekee kiusaa kun ei muka saa tarpeeksi huomiota...eli ihana arki on palannut elämäämme, kiitos siitä!
Oudolta tuntuu laulaa makuuhuoneessa nyt, kun täällä kaikuu*hoilottaa Stand by meetä*
Enemmän kuin 2 kertaa.Miten monta kertaa käsittää sanonta useamman kerran? Onko se 1 kerta, 2 kertaa ,3,4? Minusta se on vähintään sen 3, mutta yleensä enemmän. Ei se ainakaan vaan yksi ole.
On vaan niin upeaa kun sairaalasta yrittäävät tavoitella, soittavat yhden kerran ja sitten tulee tekstiviesti perään että olemme yrittäneet tavoitella teitä useamman kerran??!!!
JooJohtuu siitä kun sä oot niin hottis
Haluatko, että annan pienen vihjeen?Voi voi.. Tämän vuoden K-50 discot on peruttu. Mistä mä nyt isken vanhemman varakkaan miehen?
JuuHaluatko, että annan pienen vihjeen?
”Juu”, miten sä ajattelit, että tarkoitan itseäni?
Se tuli mieleen.”Juu”, miten sä ajattelit, että tarkoitan itseäni?