vierailija
Sadetakki niskaan vaan ja mättäälleSaa nähdä millainen ilma on huomenna,ehkä voisi käydä taas metsässä jos ei sada vettä kaatamalla
Sadetakki niskaan vaan ja mättäälleSaa nähdä millainen ilma on huomenna,ehkä voisi käydä taas metsässä jos ei sada vettä kaatamalla
Ei ole sadetakkia,kumpparit on onneksiSadetakki niskaan vaan ja mättäälle
Saa nähdä millainen ilma on huomenna,ehkä voisi käydä taas metsässä jos ei sada vettä kaatamalla
Voipas, juteltiin ystävättären kanssa miehistä ja seksistä ja maisteltiin viiniäMitäh?
Mä olen primetimeillyt vessassa, soutuveneessä, moottoritiellä ja töissä.
Ei VOI olla asiaa mikä estäisi muutaman minuutin visan!
Voipas, juteltiin ystävättären kanssa miehistä ja seksistä ja maisteltiin viiniä
Oispa, todella, upea!Kylläpä auringonkukkakimppu voi piristää ja valaista koko keittiön. Upea kukka!
(Itse ostin, mies ei moisia hoksaa ostaa)
Eihän sitä nyt sillonOlisitte hienosti voineet samalla klikkailla muutaman vastauksen!
YhAnnoin suuseksiä naispuoleiselle ystävälle niin eihän sitä nyt sillon. Nyt on häpykarvoja hampaiden välissä.
Kannattaa.Oispa, todella, upea!
Pitääkin hankkia edes yksi.
Anna mennä. Leiki perhosta.Kannattaa.
Sit tekis mieli hörppiä tuota mettä/pisaroita tuossa ruskeessa keskustassa mut ei ilkeä.
*yllytyshullu*Anna mennä. Leiki perhosta.
kokeilit sitä oikeasti*yllytyshullu*
Se olikin semmosta tahmasta, kirpeetä ja pihkanomaista mönjää.
No mun on aina tehny mieli hieroa naamani siihen ruskeaan kiekkoon. Mut emmää tajunnu että ne on melkeimpä pihkamaisia ne pisarat. Ja kitkeriä.kokeilit sitä oikeasti
No mun on aina tehny mieli hieroa naamani siihen ruskeaan kiekkoon. Mut emmää tajunnu että ne on melkeimpä pihkamaisia ne pisarat. Ja kitkeriä.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, mikä puu se oikein oli?Enkä minä. (pelastusrengas)
Ei moisia suomessa kasva luonnonvaraisena. Ja mä sentäs oon läpäissyt puutentin täysin pistein maatalousopintojen aikana.
KusinuppiIhan uteliaisuuttani kysyn, mikä puu se oikein oli?
Joku pyökki. Etuliitteellä mitä en muista. Siemenkuori mäytti erehdyttävästi kastanjanpiikkimäiseltä ja koska joku ihmekastanja oli myös vaihtoehto niin haksahdin. Tammi oli helppo karsia...Ihan uteliaisuuttani kysyn, mikä puu se oikein oli?
Ihan huomenta vaan. Ei päivää vielä sotketa joukkoon.Ja huomentapäivää
Tympii. Hossanreissu siirtyy hautajaisten vuoksi. Ja korona senku porskuttaa ja talven kanariahaaveetkin saa haudata.
Minne sit menisi? Lappiin katsomaan revontulia? Ja utöseen tai ahvenanmaalle uimaan talvityrskyisesdä meressä? Missä muualla meri olisi auki tammikuussa tai maaliskuussa? Ideoida saa!
Minulle tuo kysymys olisi sopinut.Joku pyökki. Etuliitteellä mitä en muista. Siemenkuori mäytti erehdyttävästi kastanjanpiikkimäiseltä ja koska joku ihmekastanja oli myös vaihtoehto niin haksahdin. Tammi oli helppo karsia...
Keskipäivä on kolmen tunnin kuluttua....Ihan huomenta vaan. Ei päivää vielä sotketa joukkoon.
Olkoot. Mutta klo 8 ei ole vielä mikään huomentapäivä. Vaan ihan huomenta.Keskipäivä on kolmen tunnin kuluttua....
Erityiset hyvän torstain toivotukset sinulle.Ve_dä v/ttu pääähäs