Huomenta! Kuulostaapa ei niin leppoisalta herätykseltäHuomenii juu. Epävireinen imaami se taas ennen kuutta herätti...
täsä sun kuva, kerro ite mitä haluat sanoa siittäHuomenii juu. Epävireinen imaami se taas ennen kuutta herätti...
ei kannata siivota, lapset sotkee paikat kummiski heti uudelleenPäivää! Sitä ois siivousurakkaa edessä, vaikka tekis mieli vaan lökötä
Tein jo makaronilaatikkoo Mut nyt on jo siivottukkin, koht kaffeet ja sit vois kaavailla töihin menoo, ehtis vielä tehä vähä extraaei kannata siivota, lapset sotkee paikat kummiski heti uudelleen
tee ennemmin jotain oikein hyvää ruokaa
Sitä on kaikennäköistä nyt liikkeellä ja kaikenlaisilla oireilla. Meillä tais viikonloppuna muksulla vierailla lievä vatsa tauti kun hällä oli maha sekaisin perjantain ja lauantain, maanantaina päiväkodista ilmoittivat että mahatauti jyllää siellä nyt. Loppuperhe säästyi toistaiseksiPäivää. Onpa mukavaa ottaa rennosti. Ihme lunssaa liikenteessä, kurkku kipeä, mutta ei juuri muuta.
Miten sä voit rampata töihin milloin sattuu?Tein jo makaronilaatikkoo Mut nyt on jo siivottukkin, koht kaffeet ja sit vois kaavailla töihin menoo, ehtis vielä tehä vähä extraa
Meillä saa ny tehä töitä niin paljon kun jaksaa/ehtii/pystyy halunsa mukaan. Muutoin mulla on 2-vuoro työ. Toki työaika muutoksiakin tulee välillä tilanteista riippuen.Miten sä voit rampata töihin milloin sattuu?
No voihan kenkkuPäivää. Onpa mukavaa ottaa rennosti. Ihme lunssaa liikenteessä, kurkku kipeä, mutta ei juuri muuta.
ottaen huomioon että ylitöitä ei saa tehä enempää ku laki salliiMeillä saa ny tehä töitä niin paljon kun jaksaa/ehtii/pystyy halunsa mukaan. Muutoin mulla on 2-vuoro työ. Toki työaika muutoksiakin tulee välillä tilanteista riippuen.
Tarkennan siis saa tehdä ylitöitä! Ei siellä yhtäkkiä voi olla vaan neljää tuntia ja häippästä
Ei niitä niin paljoo pysty kukaan tuolla tekeen Tai ei ainakaan toistaiseksi ole pystynyt. Tosin en mä muista edes mikä se raja onottaen huomioon että ylitöitä ei saa tehä enempää ku laki sallii
Kaikkiaan ylitöitä saa tehdä enintään 138 tuntia 4 kuukauden aikana, mutta enintään 250 tuntia kalenterivuodessa.Ei niitä niin paljoo pysty kukaan tuolla tekeen Tai ei ainakaan toistaiseksi ole pystynyt. Tosin en mä muista edes mikä se raja on
OkKaikkiaan ylitöitä saa tehdä enintään 138 tuntia 4 kuukauden aikana, mutta enintään 250 tuntia kalenterivuodessa.
Ihan vain vertailun vuoksi: viime työmaassa ylitöitä sai tehdä vain neljä tuntia vuorokaudessa, koko työpäivä ei saanut ylittää 16h. Normaali päivä oli 12 h. Eräässä työpaikassa tein urakalla ja muutamina vuosina sain palkkaa 4 000 h per vuosi.Kaikkiaan ylitöitä saa tehdä enintään 138 tuntia 4 kuukauden aikana, mutta enintään 250 tuntia kalenterivuodessa.
Mikä ? Palsta vai,onkse taas ollu rikki ?Toimiiko tää?
Eiku wifi. Ollaan kanjonissa, matka-kanjonissa. Aika metka paikka keskellä ei mitään.Mikä ? Palsta vai,onkse taas ollu rikki ?
Aha,missäs nyt reissaatte ?Eiku wifi. Ollaan kanjonissa, matka-kanjonissa. Aika metka paikka keskellä ei mitään.