Ei mitään kahveja enää. Vesilasillinen naamariin vaan ja tutumaan.Iltaa yökyöpelit!
Tekis mieli kahvia mutta en vaan jaksa keittää enkä juoda, varmaan kohta hipsin sänkyä kohti
Yes DaddyEi mitään kahveja enää. Vesilasillinen naamariin vaan ja tutumaan.
Että vähän käytönjälkeä...
Mutta ei haittaa istumista... Ainakaan kukaan ei varastaisi paikkaasi, jos olisi tuollainen tuoliEttä vähän käytönjälkeä...
Hei mä teen tuota myös, tuntuu vesi kylmemmältä ja maistuu paremmalleVettä juon jos vielä kohta muistan, nyt on purkka suussa niin vesi maistuu liian jäiseltä
Totta, kannattaisi mainostaa noin niin voisi saada sen kaupaksikinMutta ei haittaa istumista... Ainakaan kukaan ei varastaisi paikkaasi, jos olisi tuollainen tuoli
Mulle se tuntuu liiankin kylmältä, koko suu jäätyyHei mä teen tuota myös, tuntuu vesi kylmemmältä ja maistuu paremmalle
Rasisti?Hyvää yötä kukkujille ja muille!
Eih! Eijjjeijjeii!Mietis jos plussalaiset elettäis jossain kommuunissa, siis harmaat ja mustat
Onks sulle tuttu semmonen ku...Belorhvin Sohvi?Joo ja näin ihan ihme unia..
Asuin muka jossain kommuunissa, missä naiset piti huolta toisistaan ja miehet ajeli nahkaliiveissään moottoripyörillä ja suojelivat/vartioivat meitä ja mä yritin koko ajan keksiä keinoa kuinka päästä pakoon sieltä
Kyllä ahahahahaaaEih! Eijjjeijjeii!
Ei.
Ei.
Häh?Onks sulle tuttu semmonen ku...Belorhvin Sohvi?
Sofia Belorf...Häh?
Sohvi who?
Aaa niin se...no ei todellakaanSofia Belorf...
Eiku tuli sun uni liiviäijistä mieleen.Aaa niin se...no ei todellakaan
Millasten pissisten kanssa sää oikein seukkaat