sun niin mutta yritetään porukalla tulkita sitäettäääää....Hei mun uni, mun säännöt, mä päätän...miesten syy!!
Haluaa lähtee sun kanssa lenkille.Täällä on moniosaajia, jopa unien selvittäjiä.
Kerropa mulle mitä se tarkoittaa, kun koira puhuu mulle.
Mut, kun ei ole koiraa, täytyy mennä yksin.Haluaa lähtee sun kanssa lenkille.
Se on itsestään selvää.Jaa nyt sitä ollaan jo ihan vankeja, vaikka kyse oli kaksplussan kommuunista
Siinä tapauksessa susta tulee mekolle seksiorja
Joo, mä olen hellä, kiltti ja vaativa.makuasia että nimittääkö kommuunin ukkoja vangeiksi vai asukeiksi mutta mekon henkkoht orjana mulla olis varmaan kissanpäivät
Me joudutaan maksaa harrastukset ite. Näitä ei rahoiteta enää keksejä myymällä tai mokkapaloja vääntäen. Ja voin sanoa että hinnat suoraansanoen hirvittää!ommuuten nykysin kuulemma monilla vanhemmilla päähommana raijata lapsiaan harrastuksiin iltakaudet
väliajat myydään itseleipomia mokkapaloja FC lähiön kaffilassa
Kyllä mä aika paljon ketoosissa olen. Ihan jo paaston vuoksi (ateria väli pitkä). Hampaat ja linjat kiittää + on ihan eritavalla energiaa!!Kuituja veän aina tarpeeks, eikä siihen viljoja välttis tarvita.Sanon kans samaa, että on sussa ytyä kuin pienessä kylässä.
Kysymys: ruokavaliosi, kun oot noin pirteä?
Se minkä kerrot, niin sillä ratkeaa koko ihmiskunnan ravitsemuksellinen suunta. Aletaan syödä kuin sä.
ei ollu kovin hento sullaPizzaa...*iso RÖYH*
tui itellesTui tui
" Vilkuttaa " tui tuiTui tui
Vit...tui tui kaikille, eiku siis oho..huomenta.
No kun tarkoitus oli vaan hetken oikasta sohvalla ja katella telkkaria, mutta kun ei..tässä sitä taas ollaan
voi hitto sun kanssasNo kun tarkoitus oli vaan hetken oikasta sohvalla ja katella telkkaria, mutta kun ei..tässä sitä taas ollaan
No näitä sattuu paremmissakin perheissä, huomenna pitkä päivä Turussa, eli ainakin huomen illalla nukunvoi hitto sun kanssas
Jos sun sohva on kyllästetty tyrmäystipoilla ja naapurin Seppo tulee aina yleisavaimilla kyläilemään ku sulla on taju kankaallaNo kun tarkoitus oli vaan hetken oikasta sohvalla ja katella telkkaria, mutta kun ei..tässä sitä taas ollaan
on lieventävä asianhuara jos joutuu turggunsseNo näitä sattuu paremmissakin perheissä, huomenna pitkä päivä Turussa, eli ainakin huomen illalla nukun
Heivaat vaa ne sun kaverit ja sanot niille, että meet KM:n kanssa lounaalle nauttimaan jotakin muuta kuin koronaviruskiisseliäNo näitä sattuu paremmissakin perheissä, huomenna pitkä päivä Turussa, eli ainakin huomen illalla nukun
tai se naapurin möreä ääninen pari metrinen jeti...*käy laittamassa äkkiä ketjun paikalleen*Jos sun sohva on kyllästetty tyrmäystipoilla ja naapurin Seppo tulee aina yleisavaimilla kyläilemään ku sulla on taju kankaalla
Nii, sitä reissua ennen on pakko levätä kun siellä on Aurajokikikin...on lieventävä asianhuara jos joutuu turggunsse
Täytyy ihan pokkana kysyä tarjoilijalta huomenna tuota kiisseliäHeivaat vaa ne sun kaverit ja sanot niille, että meet KM:n kanssa lounaalle nauttimaan jotakin muuta kuin koronaviruskiisseliä