Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ommuuten nykysin kuulemma monilla vanhemmilla päähommana raijata lapsiaan harrastuksiin iltakaudet

väliajat myydään itseleipomia mokkapaloja FC lähiön kaffilassa
Me joudutaan maksaa harrastukset ite. Näitä ei rahoiteta enää keksejä myymällä tai mokkapaloja vääntäen. Ja voin sanoa että hinnat suoraansanoen hirvittää!
Luultavasti vääntäisin mokkapaloja joka päivä jos saisin alennusta!:coffee:

Onneks näiden treeni harkkahallit on niin lähellä, että kulkevat pyörällä/bussilla. Itsestä siis kiinni kuin paljon minä siellä hallilla roikkun, ja roikunhan minä.:oops:
Pelit ja turnaukset onkin yleensä pidemmällä, esim. 6 pv Ruottissa kesällä:confused: (arvatkaa tuleeko ikävä!!!) ja kolmen päivän turnauksia Suomessa ylempänä, ei näihin kaikkiin pääse mukaan, mutta osaan on pakko viedä kun kiekkopuolella ei kuljetusrinki oo mistään kotosin, ovat muutenki leson oloisia, eivätkä kannusta kun omaansa.:confused: Anteeks nyt vaan kiekkovanhemmat. Mä kannustan/tsemppaan äänekkäästi nimeltä niitä jotka tekee hyvin ja jotkut kattoo mua vähän hitaasti.:eek::D:rolleyes:

Mitä sä kirjotitkaan.:LOL:
No enivei, sellasta.:D
 
Sanon kans samaa, että on sussa ytyä kuin pienessä kylässä. :eek:

Kysymys: ruokavaliosi, kun oot noin pirteä? :confused::sneaky::coffee:


Se minkä kerrot, niin sillä ratkeaa koko ihmiskunnan ravitsemuksellinen suunta. Aletaan syödä kuin sä. :rolleyes:
Kyllä mä aika paljon ketoosissa olen. Ihan jo paaston vuoksi (ateria väli pitkä). Hampaat ja linjat kiittää + on ihan eritavalla energiaa!!(y)Kuituja veän aina tarpeeks, eikä siihen viljoja välttis tarvita.

Olen syönyt myös toisin ja oli tosi energiaton olo.:coffee:
 

Yhteistyössä