Pikku vinkki. Kysy syömisen jälkeenNii, sitä reissua ennen on pakko levätä kun siellä on Aurajokikikin...
Täytyy ihan pokkana kysyä tarjoilijalta huomenna tuota kiisseliä
Pikku vinkki. Kysy syömisen jälkeenNii, sitä reissua ennen on pakko levätä kun siellä on Aurajokikikin...
Täytyy ihan pokkana kysyä tarjoilijalta huomenna tuota kiisseliä
Hyvällä onnella ei tarvii maksaa laskuakaan kun lentää niin äkkiä pihallePikku vinkki. Kysy syömisen jälkeen
Kuha et soita mua sitten apuun. Ni hao!Hyvällä onnella ei tarvii maksaa laskuakaan kun lentää niin äkkiä pihalle
konnichiwaKuha et soita mua sitten apuun. Ni hao!
Suomalaisittain lausuttuna kännitsiwastakonnichiwa
Vetävät raikasta ilmaa tupakan filtterin läpiJotenkin sopivasti olette puhuneet täällä kommuuneista ja... no...
Aamutuimaan teeveessä tanssi lumimies Jeti ja tummempi mies joka lauloi ***** ***kereistä.
Paskaa ja roskaa
Sitä täällä, kommunismin jälkimainingeissa, riittää. Laitan kuvan toisaalle, jos Aqela tai joku muu viitsii taas linkata ni kiva.
Toisaalta patsaita riittäisi oma vaikka jokaiselle paimiolaiselle, veikkaan. Niitä on! Samoin kuoppia teissä...
Ruoka on halpaa. Ravintolassa syö ja juo (ruokajuoman tai peri per nenä) kympillä. Ja turkkilaista teetä saa, ostettuaan reilun euron kebabrullantyylisen, ilmaiseksi.
Mielenkintoinen maa. Jos vaan keuhkot kestää. Ilmalaatu on ahterista ja baareissa saa tuprutella sisälläkin.
taidat narrata*hik*
Shiis mithään mä ole ottanut.
Kävit Siwassa?*hik*
Shiis mithään mä ole ottanut.
NurkkabaarissaKävit Siwassa?
Auroralla on nuorelta kuulostava ääni
ja noi biisin sanat koskettaa kyllä tosi läheltä...Auroralla on nuorelta kuulostava ääni
Onks teiän nurkkabaari siwassa?Nurkkabaarissa
Katoppa tohon ylemmäs, mä sain hahhaaMekolle ei saa enää pistettäkään lähettää...
Mekolle ei saa enää pistettäkään lähettää...
Täällä ei ole siwaa.Onks teiän nurkkabaari siwassa?
No seliTÄPPÄ sittenPÄ kalamiehelLEPPÄ miten sää kävit siwasSAPPA tein nurkkabaarisSAPPA?Täällä ei ole siwaa.
No ei kait, koska sä olet nimennyt sen nurkkabaariksi...Täällä ei ole siwaa.