Ihana se kinkun tuoksu aamulla, vaikka en muuten siitä välitä niin se tuoksu on hyvä!Kinkku nostettu uuniin.
Ihana se kinkun tuoksu aamulla, vaikka en muuten siitä välitä niin se tuoksu on hyvä!Kinkku nostettu uuniin.
Mä en ainakaan ottanut eikä se kyllä flunssaan ois edes auttanut.Hei kaikki jotka flunssaa valittelette, oletteko ottaneet influenssarokoitteen?
En ole myöskään ottanut mut ei se ole minnuun tarttunut vieläkään. Monta vuotta olen saanut olla ilman flunssaaMä en ainakaan ottanut eikä se kyllä flunssaan ois edes auttanut.
En ole ottanut enkä ota.Hei kaikki jotka flunssaa valittelette, oletteko ottaneet influenssarokoitteen?
Ei kinkkuvalvojaisia mutta lahjat paketoin, tai sain juuri viimeiset paketoitua mikäli jostain jemmasta ei jotain vielä tupsahda, niitä oli vähän siellä sun täällä piilossa niin enpä ihmettelis vaikka jotain olis johkin kaappiin jäänytkin.Rauhallista joulun odotusta kaikille ja mukavia kinkkuvalvojaisia jos niitä nyt jo meneillään.
Pitääkin muistaa ottaa kinkku sisälle lämpiämään et voi aamulla savuun lintata.Ei kinkkuvalvojaisia mutta lahjat paketoin, tai sain juuri viimeiset paketoitua mikäli jostain jemmasta ei jotain vielä tupsahda, niitä oli vähän siellä sun täällä piilossa niin enpä ihmettelis vaikka jotain olis johkin kaappiin jäänytkin.
Ei kinkkuvalvojaisia mutta lahjat paketoin, tai sain juuri viimeiset paketoitua mikäli jostain jemmasta ei jotain vielä tupsahda, niitä oli vähän siellä sun täällä piilossa niin enpä ihmettelis vaikka jotain olis johkin kaappiin jäänytkin.
Lapsille aina vähän "liikaa"
Annatteko/ostatteko yleensä paljon lahjoja lapsillenne? Entä puolisoiden kesken?
Osta huomenna joku lahja tai anna vähän rahaa?Mitäpä tehdä tällaisen typerän ongelman kanssa kun.. Sovimme miehen kanssa ettemme osta toisillemme mitään joululahjoja mutta sain tietää että mies ostikin minulle lahjan. Eikä minulla ole nyt mitään miehelle koska pitäydyin sopimuksessa.. Melkein vihaksi pistää. Ärsyttää
Meillä on käynyt joskus samalla tavalla. Hauskinta oli tuolloin että mies selkeesti itse loukkantui kun minulla ei ollut lahjaa vaikka viimeiseen asti itse sanoi ettei halua mitään kun ei tarvitse mitään ja minä tein selväksi etten sitten oikeasti ole ostanut mitään...Mitäpä tehdä tällaisen typerän ongelman kanssa kun.. Sovimme miehen kanssa ettemme osta toisillemme mitään joululahjoja mutta sain tietää että mies ostikin minulle lahjan. Eikä minulla ole nyt mitään miehelle koska pitäydyin sopimuksessa.. Melkein vihaksi pistää. Ärsyttää
En ehdi mihinkään ja lähikaupassa ei one mitään ja ei ole edes ylimääräistä rahaa,... Siksi sovimme asian ettei lahjojaOsta huomenna joku lahja tai anna vähän rahaa?
*huikkaa sohvalta ja menee nukkumaan*
Ota siitä sitten selvää niin..Meillä on käynyt joskus samalla tavalla. Hauskinta oli tuolloin että mies selkeesti itse loukkantui kun minulla ei ollut lahjaa vaikka viimeiseen asti itse sanoi ettei halua mitään kun ei tarvitse mitään ja minä tein selväksi etten sitten oikeasti ole ostanut mitään...
Ei voi nousta kuume, kun oot ottant särkylääkettäJahans, burana puras joten nyt joululaulut raikaan ja työn touhuun!
Kyllä mä sen joulun tänne viritän, vaikka sitten väkisin!