Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä tein kinkun kuorrutteen niin että sekoitin kuukupissa okevsn reilun dedin kuukautisverta ja ruokalusikallisen sinappia ja levitin sen kinkun päälle. Nyt se muhii uunissa ja ihana palaneen veren käry on asunnossa.
 
vierailija
Mä tein kinkun kuorrutteen niin että sekoitin kuukupissa olevan reilun desin kuukautisverta ja ruokalusikallisen sinappia ja levitin sen kinkun päälle. Nyt se muhii uunissa ja ihana palaneen veren käry on asunnossa.
 
Rauhallista joulun odotusta kaikille ja mukavia kinkkuvalvojaisia jos niitä nyt jo meneillään.:love:
Ei kinkkuvalvojaisia mutta lahjat paketoin, tai sain juuri viimeiset paketoitua mikäli jostain jemmasta ei jotain vielä tupsahda, niitä oli vähän siellä sun täällä piilossa niin enpä ihmettelis vaikka jotain olis johkin kaappiin jäänytkin.
 
Ei kinkkuvalvojaisia mutta lahjat paketoin, tai sain juuri viimeiset paketoitua mikäli jostain jemmasta ei jotain vielä tupsahda, niitä oli vähän siellä sun täällä piilossa niin enpä ihmettelis vaikka jotain olis johkin kaappiin jäänytkin.
Pitääkin muistaa ottaa kinkku sisälle lämpiämään et voi aamulla savuun lintata.
lahjat odottaa haukkua autossa, ei tarvi paketoida.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
(y)

Annatteko/ostatteko yleensä paljon lahjoja lapsillenne? Entä puolisoiden kesken?
Lapsille aina vähän "liikaa":)
Toisillemme ei niinkään, silloin jos tarvitsee jotain. Tai sitten ostetaan jotain yhteistä. Tänä vuonna ei ostettu toisillemme yhtään kun laitettiin syksyn aikana huushollia ihan uuteen uskoon niin siinä on yhteistä lahjaa riittämiin.
 
vierailija
Mitäpä tehdä tällaisen typerän ongelman kanssa kun.. Sovimme miehen kanssa ettemme osta toisillemme mitään joululahjoja mutta sain tietää että mies ostikin minulle lahjan. Eikä minulla ole nyt mitään miehelle koska pitäydyin sopimuksessa.. Melkein vihaksi pistää. Ärsyttää (n)
 
Mitäpä tehdä tällaisen typerän ongelman kanssa kun.. Sovimme miehen kanssa ettemme osta toisillemme mitään joululahjoja mutta sain tietää että mies ostikin minulle lahjan. Eikä minulla ole nyt mitään miehelle koska pitäydyin sopimuksessa.. Melkein vihaksi pistää. Ärsyttää (n)
Osta huomenna joku lahja tai anna vähän rahaa?

*huikkaa sohvalta ja menee nukkumaan*
 
Mitäpä tehdä tällaisen typerän ongelman kanssa kun.. Sovimme miehen kanssa ettemme osta toisillemme mitään joululahjoja mutta sain tietää että mies ostikin minulle lahjan. Eikä minulla ole nyt mitään miehelle koska pitäydyin sopimuksessa.. Melkein vihaksi pistää. Ärsyttää (n)
Meillä on käynyt joskus samalla tavalla. Hauskinta oli tuolloin että mies selkeesti itse loukkantui kun minulla ei ollut lahjaa vaikka viimeiseen asti itse sanoi ettei halua mitään kun ei tarvitse mitään ja minä tein selväksi etten sitten oikeasti ole ostanut mitään...o_O
 
vierailija
Meillä on käynyt joskus samalla tavalla. Hauskinta oli tuolloin että mies selkeesti itse loukkantui kun minulla ei ollut lahjaa vaikka viimeiseen asti itse sanoi ettei halua mitään kun ei tarvitse mitään ja minä tein selväksi etten sitten oikeasti ole ostanut mitään...o_O
Ota siitä sitten selvää niin..:rolleyes:
Ei mulla ole rahaa ja en edes keksisi mitään järkevää näin viimetingassa:(
 

Yhteistyössä