Pikkuisen ärsyttävää kylläMeillö soi herätys jo klo 05.00 kun mies oli unohtanut ottaa herätyksen pois päältä omasta puhelimesta..
Pikkuisen ärsyttävää kylläMeillö soi herätys jo klo 05.00 kun mies oli unohtanut ottaa herätyksen pois päältä omasta puhelimesta..
No on. Onneksi sai kuitenkin sen jälkeen vielä unen päästä kiinni vähäksi aikaa.Pikkuisen ärsyttävää kyllä
ärsyttävääMeillö soi herätys jo klo 05.00 kun mies oli unohtanut ottaa herätyksen pois päältä omasta puhelimesta..
Voi eivaan tämä nuorimmainen oli kotikännykkään onnistunut virittämään klo 6.00 herätyksen, niinpä koko olkkari raikas
Sulla on fiksu miesToiset tykkää,toiset ei
Mä tykkään,mun mies ei joten saan syyä yksin ja ostan yhen pienen rasian,muut laatikot teen itse.
Huomenna on kiire, täytyy käydä siellä sun täällä. Onpahan kaikki valmiinaPssst.....Sä oot vuorokautta etuajassa, aatto on huomenna...
Onha se fiksu kun kerran on minutkin nainutSulla on fiksu mies
Tämäkö se syy ettet syö possua? Vaiko uskonnolliset vakaumukset?
Nonni. Nyt olis kaikki tehty. Pilllua survottu ja Ihan sellainen olo, että kondooomi olisi unohtunut
No ei sussiunaa sellainen moska suomalaisiin jouluperinteisiin kuulu.ruukaako kukaan väsätä joulupöytään venäläistä salaattia?
En joulupöytään mutta uutenavuotena kyllä.ruukaako kukaan väsätä joulupöytään venäläistä salaattia?
Ei oo tullu tehtyäruukaako kukaan väsätä joulupöytään venäläistä salaattia?
Halaus ja pikaista parantumista. Auttaako lääkkeet yhtään ?Päivää, käväsen vaan. On kova päänsärky ja ehkä kuumetta.
Vähän vaikuttanut vyöruusuun. Mä poistun nyt. Huono olo.Halaus ja pikaista parantumista. Auttaako lääkkeet yhtään ?
Saatko leuan rintaan?Päivää, käväsen vaan. On kova päänsärky ja ehkä kuumetta.