N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisin tehdäkin jos saisin varmuuden, että menevät kans perille. Mutta mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Facebookin Nuttu-ryhmästä löytyy ohjeet myös sukiin ja pipoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja avulias-anna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Facebookin Nuttu-ryhmästä löytyy ohjeet myös sukiin ja pipoon![]()
:wave:
Voisiko joku ystävällinen sielu laittaa sukkien ja pipon ohjeen tähän ketjuun; itse kun en kuulu koko facebookiin!
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minä olen alkanut tekemään neuleita Neulotaan Lämmintä Lapsille 2010 keräykseen. Tämä on siitä kiva keräys, kun voi neuloa mitä vain; sukkia, lapasia, pipoja, kaulureit, kaulaliinoja jne. Hyvin tyhjentyy lankakori kaikista keränlopuista. Lisätietoja keräyksestä löytyy täältä http://personal.inet.fi/cool/neuleprojekti/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisin tehdäkin jos saisin varmuuden, että menevät kans perille. Mutta mutta...