Pikkuisen ärsyttävää kylläMeillö soi herätys jo klo 05.00 kun mies oli unohtanut ottaa herätyksen pois päältä omasta puhelimesta..![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pikkuisen ärsyttävää kylläMeillö soi herätys jo klo 05.00 kun mies oli unohtanut ottaa herätyksen pois päältä omasta puhelimesta..![]()
No on.Pikkuisen ärsyttävää kyllä![]()
Meillö soi herätys jo klo 05.00 kun mies oli unohtanut ottaa herätyksen pois päältä omasta puhelimesta..![]()
Voi eivaan tämä nuorimmainen oli kotikännykkään onnistunut virittämään klo 6.00 herätyksen, niinpä koko olkkari raikas
Toiset tykkää,toiset ei
Mä tykkään,mun mies eijoten saan syyä yksin ja ostan yhen pienen rasian,muut laatikot teen itse.
Pssst.....Sä oot vuorokautta etuajassa, aatto on huomenna...![]()
Sulla on fiksu mies![]()
Nonni. Nyt olis kaikki tehty. Pilllua survottu ja Ihan sellainen olo, että kondooomi olisi unohtunut![]()
No ei sussiunaa sellainen moska suomalaisiin jouluperinteisiin kuulu.ruukaako kukaan väsätä joulupöytään venäläistä salaattia?
En joulupöytään mutta uutenavuotena kyllä.ruukaako kukaan väsätä joulupöytään venäläistä salaattia?
ruukaako kukaan väsätä joulupöytään venäläistä salaattia?
Päivää, käväsen vaan. On kova päänsärky ja ehkä kuumetta.![]()
Vähän vaikuttanut vyöruusuun. Mä poistun nyt. Huono olo.Halaus ja pikaista parantumista. Auttaako lääkkeet yhtään ?![]()
Päivää, käväsen vaan. On kova päänsärky ja ehkä kuumetta.![]()