vierailija
Niin se vyöruusu, miten se silmään tuleeVitsailin kun on silmän lähellä. Viittasin meidän ketjulaiseen.
Niin se vyöruusu, miten se silmään tuleeVitsailin kun on silmän lähellä. Viittasin meidän ketjulaiseen.
En tiedä. Mulla ei ole silmässä.Niin se vyöruusu, miten se silmään tulee
Se on kuulemma vaarallista, jos tulee päähän. Mee uudestaan lekuriin, jos tulee pää kipeäksiEn tiedä. Mulla ei ole silmässä.
Mekillä oli jo pää kipeäSe on kuulemma vaarallista, jos tulee päähän. Mee uudestaan lekuriin, jos tulee pää kipeäksi
Vyöruusu vaikuttaa hermoissa, niin se voi myös aiheuttaa kipua. Mutta jos oikein todella kipeäksi tulee, niin sitten vaan päivystykseenMekillä oli jo pää kipeä
Ehkä flunssa yrittää tulla.Taas on kurkku kipeänä. Jonkinlainen lievä flunssa vaivaa, koska ei tule kunnolla kipeäksi. Täytyy taas kurlailla vodkalla
Kaikkea sitä tulee imastua.Mekalle: Sunhan piti puhaltaa se pois, mutta imitkin vyöruusun itseesi...
Kaikkea sitä tulee imastua.
Kuvaat vaan liikaa kikkeliäsi.Joulun kirous iskenyt tähän luuriin, akku yrittää tyhjentyä
Kuvaat vaan liikaa kikkeliäsi.
Korjasin hiukanEn kuvaa ollenkaan ku mulla on liian pieni kikkeli
vyöruusun saa silmään kun antaa sperman roiskahtaa silmäänsä.
Nimimerkillä kokemusta on
Vyöruusu silmän yläpuolella.
Roosa hyppii silmille.
2 viikon kuuri 80e.
On aika kipeä. Enemmän haittaa tuo päänsärky. Voi uusiutua mutta harvemmin niin tapahtuu.Ai saasta. Eikö vyöruusu oo ihan pirun kipeä?
Ja eikö se voi uusiutuakin?
Mulla on myös kurkku kipeä, väliin kirvelee niin että silmistä valuu vesi. Revin kyllä peliverkkarit jos tää stanan flunssa vie jouluksi makuaistinTaas on kurkku kipeänä. Jonkinlainen lievä flunssa vaivaa, koska ei tule kunnolla kipeäksi. Täytyy taas kurlailla vodkalla
Vyöruusu (herpes zoster) on vesirokkoviruksen (ks. «Vesirokko»1) aiheuttama paikallinen rakkulainen ihomuutos. Iän karttuessa vyöruusu yleistyy. Se muistuttaa Herpes simplex -viruksen aiheuttamaa yskänrokkoa (ks. «Huuliherpes eli yskänrokko (Herpes simplex tyyppi 1)»2), mutta se rajoittuu aina kehon jompaankumpaan puoliskoon ja on usein laajempi kuin yskänrokon ihottuma.vyöruusun saa silmään kun antaa sperman roiskahtaa silmäänsä
Pikku kännit tappaaa flunssapöpöt.Mulla on myös kurkku kipeä, väliin kirvelee niin että silmistä valuu vesi. Revin kyllä peliverkkarit jos tää stanan flunssa vie jouluksi makuaistin
Nyt täytyy ottaa kaikki keinot käyttöön! *kaivelee miehen vodkakätköjä*
Ei pidä paikkaansa. Itellä on flunssa kestänyt nyt jo 4 viikkoa ja varmasti sitä on viinallakin yritetty taltuttaa.Pikku kännit tappaaa flunssapöpöt.