Mä puhun toisenlaisesta tavarasta.No mite se sopii sinne piirakkaan, jos on isompi kuin piirakka? Vai laitetaanko se vain jotenkin siihen piirakan viereen tai päälle?
Mä puhun toisenlaisesta tavarasta.No mite se sopii sinne piirakkaan, jos on isompi kuin piirakka? Vai laitetaanko se vain jotenkin siihen piirakan viereen tai päälle?
Saithan sinne toiseenkin paikkaan kyydin ettei tarvinnut bussilla mennä silmä kipeenä?Lääkitys aloitettu päivystyksessä. Nyt olen silmäklinikan päivystyksessä. Toisella paikkakunnalla.
Piti mennä bussilla. Mies ei joutanut viemään. Täällä on hyvä julkinen liikenne.Saithan sinne toiseenkin paikkaan kyydin ettei tarvinnut bussilla mennä silmä kipeenä?
Jaksamista sinne !Lääkitys aloitettu päivystyksessä. Nyt olen silmäklinikan päivystyksessä. Toisella paikkakunnalla.
Hyvä.Lääkitys aloitettu päivystyksessä. Nyt olen silmäklinikan päivystyksessä. Toisella paikkakunnalla.
Ok, tärkeintä on että saat siihen nyt apua!Piti mennä bussilla. Mies ei joutanut viemään. Täällä on hyvä julkinen liikenne.
höh halausMullakin oli aamulla silmän yläluomi nenän puolelta kulmasta ihan turvoksissa ja alaluomikin vähän turvoksissa kun kamala iso kipeä finni alkoi toissapäivänä kasvaa kulmakarvaan ja nyt se oli sitten yönaikana jotenkin laskeutunut silmään...
Katto sellanen sarja kuin The Witcher-Noituri, näkyy netflixiltä ainakinLeffan voisi kahtoo
Ainakin se witcher on hyvännäköinen. teräsmiehen näyttelijä.Katto sellanen sarja kuin The Witcher-Noituri, näkyy netflixiltä ainakin
Oletko vielä reissussa? Etsi joku kahvio tms..Näläkä..
Olen silmäklinikan odotustilassa. Ei ole kahviota.Oletko vielä reissussa? Etsi joku kahvio tms..
Syö joku potilasNäläkä..
Sen takia hää näyttää niin tutulta!Ainakin se witcher on hyvännäköinen. teräsmiehen näyttelijä.
HöhOlen silmäklinikan odotustilassa. Ei ole kahviota.
JooSen takia hää näyttää niin tutulta!
Joulusairaus taitaa iskeä, hyvä juttu
Soita pitsa sinne!Olen silmäklinikan odotustilassa. Ei ole kahviota.
Vähä sama meininki, ku täällä Kanadassa, eväät mukaan, kun menee naapurikylään kahvilleOn tuo aika pirua, että klinikallekin täytyy mennä lounas mukana
Mitä oireita sun joulusairauteen kuuluu?Joulusairaus taitaa iskeä, hyvä juttu
Mitä oireita sun joulusairauteen kuuluu?