Tyhmä hedari! Ja tyhmä vaiva!Ollut hedari pari päivää tuon yhden vaivan lisäksi.
Ei auta.Tyhmä hedari! Ja tyhmä vaiva!
Eikö mikään troppi jeesaa?
Ompas tuskanen tilanne. Luulis että olis jotaki vaffempaa troppia millä lähtis kivut...Suomi on vaan sellainen maa, että ei helpolla vahvoja lääkkeitä anneta, tai ollenkaan.Ei auta.
Mun tulee aina mieleen joku mummojen bingobile tosta sanasta isokirkkoMun oli kans pakko keittää kahvit kun ei tuolta isolta kirkolta saa edes hyviä kahveja. Erikoissumppiloita on kyllä joka lähtöön, mutta kunnon styrkkaa juhlamokaa ei oo juuri missään!
Isolla kirkolla on joku mummotunneli...en tiiä missä sellainen on, mutta oon kuullu siitä.Mun tulee aina mieleen joku mummojen bingobile tosta sanasta isokirkko
Niin, me jotka ei paskannella pitkin lattioita ni siivous ei välttis oo mikään ihan mahdoton urakka.Ok, ihan siistiä täällä kyllä on eli no worry...
Ei ole.Ok, ihan siistiä täällä kyllä on eli no worry...
Sulla on ihana naapurinaapuri jolla on paljon mehtää toi meille kuusen
kyllä mualla on mukavoo
Poppareista sie oot tullu kippeeksi.Huomenta!
Eipä se joulupeto oikein eilen vielä irronnut, oli niin veto pois etten jaksanut kun perushommat hoitaa, toivottavasti tänään tai sit joulu on pilalla
Vähän joutuu buranalla sitä esiin houkutteleen, olo on aikasta hirveä koska flunssahan se sitten iski päälle. Ihan kuumeinen olo, hengästyin jo rappusissa ja nenäkin alko yöllä falskaamaan
Toivottavasti teillä muilla flunssapotilailla aletaan olla jo voiton puolella!
Mä oon poppareita syönyt kesällä lapsen synttäreillä viimeksi, joten en jaksa uskoa niiden olevan syyllisiä. Enkä sipsejä tms muutakaan herran aikoihin... Veikkaan että stressin helpotus on tän laukassut, lapsilla ja miehellä oli pientä flunssaa viimeviikolla ja nyt kun alkoi itselläkin joululoma niin omakin kroppa antoi periksi.Poppareista sie oot tullu kippeeksi.
joo, nää tän perän immeiset on tosi kivojaSulla on ihana naapuri
Eiku nyt sun pitää levähtää. Joululauluja toki voit kuunnella mutta mikä kumma jolussa on niin pakollista, et ei voi jättää tekemättä edes kipeänä? Ja en ole tehnyt itse mitään perinteistä vieläkään - en usko et tulee sellaista buumia, vaikka tervekin olen.Jahans, burana puras joten nyt joululaulut raikaan ja työn touhuun!
Kyllä mä sen joulun tänne viritän, vaikka sitten väkisin!
MunastaPiirakka vai muna? Kummasta te puhutte?
Se on mukavaa että naapuri antaa.naapuri jolla on paljon mehtää toi meille kuusen
kyllä mualla on mukavoo
Tää on varmaan melkolailla kaikilla ihmisillä mielessään joka joulunseutu...siis myös joulusiivoojilla.mikä kumma jolussa on niin pakollista, et ei voi jättää tekemättä edes kipeänä?
Voi hyvänen aika...mikä kumma siihen mahtoi tullaHuomenta
Nyt on silmäluomi turvonnut. Pitää mennä tänään päivystykseen. Toivottavasti saan kyydin. Ei ole kiva kävellä ja kulkea dösällä.